Po nastavení správného napnutí řemene se provádí kontroly po 10 000 kilometrech a rutinní výměna po 40 000 kilometrech. Ozubený řemen se napíná přes excentrický hřídel, v němž je zadní kolo uloženo v kyvném rameni. Kyvné rameno také zajišťuje, aby bylo zadní kolo dokonale vyrovnáno v podélném směru.
Vzhledem k neustálému napnutí ozubeného řemenu jsou minimalizovány všechny možné reakce na změny v zatížení, což je velký přínos v porovnání s běžným řetězovým pohonem. Reakce na změny v zatížení jsou dále potlačovány tlumičem, který je osazen čtyřmi elastomerovými bloky. Pohon ozubeného řemenu, vyrobený z nerezové oceli, a výstupní pastorek převodovky s vnitřním ocelovým jádrem zajišťují vysokou trvanlivost pohonu. Ozubený kroužek je vyroben ze slinuté kovové slitiny. Celkově zajišťuje tato kombinace nejnižší možné opotřebení. Vzhledem k tomu, že sekundární pohon má celkově lehčí konstrukci než řetězový pohon, jsou odstředivé síly nižší, což zlepšuje účinnost přenosu výkonu
+ Zobrazit více

Ještě více technologie zblízka