Recenze

Dny BMW Motorrad přitahují každoročně motocyklové fanoušky do Garmisch-Partenkirchenu. Tady najdeš nejkrásnější momentky z loňské akce.

Dny BMW Motorrad 2016

35 000 motocyklových nadšenců oslavovalo 15 let akce v Garmisch-Partenkirchenu

Dny BMW Motorrad Days byly v roce 2016 to nejžhavější atrakcí pro jezdeckou scénu z celého světa. 35 000 motocyklových nadšenců přijelo do Garmisch-Partenkirchenu a oslavovalo životní styl jezdce BMW se spoustou zábavy a akcí. Publikum nervózně čekalo na kaskadéra Mattie Griffina a jeho burcující show. Všichni fanoušci GS Trophy měli možnost znovu prožít ducha Enduro při akci k jeho vyzkoušení GS Try-Out Trophy. Závodnické legendy Karl Maier a Helmut Dähne a také Hardy Krüger Jr. a Ronald Zehrfeld předvedly při sprintu strojů boxer závodní show. Kvůli počasí musel být sprint zkrácen.

Kromě toho bylo letos možné vidět kolem paty Zugspitze mnoho známých osob: kromě jiných navštívili festival herec Hannes Jaenicke, držitel světového rekordu v jízdě po zadním kole na ledě Robert Gull, stejně jako karikaturista Riccardo Burchielli. Navíc bylo na místě mnoho minulých účastníků a pořadatelů mezinárodní GS Trophy, stejně jako vítězné družstvo a první mezinárodní ženské družstvo. Dny BMW Motorrad se svými legendárními oslavami ve stanu večírků a v americkém stanu a se skvělými živými kapelami před motodromem a kolem táboráku se i po 15 letech konání akce v Garmisch-Partenkirchenu staly výjimečným úspěchem.

Tady můžeš najít nejlepší fotografie a videa z této nezapomenutelné události. Užij si prohlížení! Těšíme se, že se s tebou uvidíme na Dnech BMW Motorrad 2017 od 7. do 9. července.

+ Zobrazit více

Dny BMW Motorrad 2017