Projekt R9T Japan

Nová kapitola v historii úprav motorek.

Protagonisté: čtyři stavitelé motorek na míru z Japonska, z nichž všichni jsou po mistry ve svém oboru oslavovanými po celém světě. Příběh: Každý dostal k dispozici motocykl BMW R 9 T. A úplnou svobodu upravit jej podle svých představ. Jejich sdílenými kořeny byly různorodé vlivy živé japonské scény úprav motorek. Nemluvě o nekompromisním postoji, individualitě a posedlosti detaily. Na svět přišly naprosto jedinečné stroje, z nichž každý nesl význačný rukopis svého tvůrce. Výsledky dalece překonaly očekávání. Tyto motorky představují novou kapitolu v historii úprav na míru.

Čtyři stavitelé – jeden úkol

Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text
Obrázek starý text

Shiro Nakajima

Shiro Nakajima

Shiroh Nakajima založil motorkářskou dílnu Ritmo-Sereno v roce 2001. Proslavila ho jeho úprava motorky „Cafe Racer“ BMW. Nyní pracuje ve svém vlastním ateliéru, 46Works, v Yatsugatake v Japonsku. Specializuje se na stavění a servis upravených motorek. Také začal vyrábět klasické díly automobilů a má v plánu začít vyrábět originální polstrování. Než si otevřel vlastní dílnu, byl Shiroh autorem a vydavatelem automobilových časopisů a profesionálním hudebníkem.

+ Zobrazit více

Hideya Togashi

Hideya Togashi

Hideya Togashi obdržel v letech 2006 a 2007 ocenění Best of Show Motorcycle na Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS). Hideyovy návrhy byly prezentovány na výstavách upravených motorek v Evropě a získaly si v tomto odvětví skvělou pověst. Zvláštní pozornost věnuje Hideya výkonu a konstrukci svých motorek. Výsledné motorky jsou skromné stroje, zbavené všech zbytečností. Nabízí i návrhy, vycházející z novějších sportovních modelů. Věří, že výkon by měl vždy znamenat větší radost z jízdy. A větší radost z jízdy byla už od otevření dílny v roce 2003 posláním společnosti Hide Motocycle.

+ Zobrazit více

Go Takamine

Go Takamine

Motocykly jako Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS a Kawasaki W650 mažou hranice a spojují generace. Choppery, bobbery, trackery a klasické MX motocykly mají zcela odlišný design. Charakteriským znakem stylu Brat byl od okamžiku, kdy byla dílna v roce 1998 otevřena, nezaměnitelný smysl pro silnici. V poslední době se v dílně vyrábí retro MX motorky se základem Yamaha SR. Go Takamine vyrábí širokou řadu originálních součástí a upravených motorek ve stylu Brat. Rovněž závodí v závodech Twinshock MX.

+ Zobrazit více

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu obdržel v letech 2012 a 2013 ocenění Best of Show Motorcycle na Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS). HRCS se účastní přes 650 soutěžících z celého světa. Je to přední světová výstava upravených a skladových motocyklů, koncepčního designu a nejlepšího kreativního strojírenství ve své třídě. Jeho vítězství ve dvou ročnících je důkazem toho, že Kaichiroh Kurosu patří mezi špičku ve svém oboru. Dílnu si otevřel v roce 2000. Zaměření na detail je pro něj prioritou. Důkazem jsou ladné křivky a okraje jeho pečlivě vyráběných dílů, které dohromady tvoří motocykly o jedinečné kráse.

+ Zobrazit více

Pro stavitele – čtyři přístupy

Pro stavitele – nekončící údiv

Další příběhy, které by tě mohly zajímat

Vybrané motocykly

spinner