Projekt R9T Japan

Nová kapitola v historii úprav motorek.

Protagonisté: čtyři stavitelé motorek na míru z Japonska, z nichž všichni jsou po mistry ve svém oboru oslavovanými po celém světě. Příběh: Každý dostal k dispozici motocykl BMW R 9 T. A úplnou svobodu upravit jej podle svých představ. Jejich sdílenými kořeny byly různorodé vlivy živé japonské scény úprav motorek. Nemluvě o nekompromisním postoji, individualitě a posedlosti detaily. Na svět přišly naprosto jedinečné stroje, z nichž každý nesl význačný rukopis svého tvůrce. Výsledky dalece překonaly očekávání. Tyto motorky představují novou kapitolu v historii úprav na míru.

Čtyři stavitelé – jeden úkol

Shiro Nakajima

Shiro Nakajima

Shiroh Nakajima založil motorkářskou dílnu Ritmo-Sereno v roce 2001. Proslavila ho jeho úprava motorky „Cafe Racer“ BMW. Nyní pracuje ve svém vlastním ateliéru, 46Works, v Yatsugatake v Japonsku. Specializuje se na stavění a servis upravených motorek. Také začal vyrábět klasické díly automobilů a má v plánu začít vyrábět originální polstrování. Než si otevřel vlastní dílnu, byl Shiroh autorem a vydavatelem automobilových časopisů a profesionálním hudebníkem.

+ Zobrazit více

Hideya Togashi

Hideya Togashi

Hideya Togashi obdržel v letech 2006 a 2007 ocenění Best of Show Motorcycle na Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS). Hideyovy návrhy byly prezentovány na výstavách upravených motorek v Evropě a získaly si v tomto odvětví skvělou pověst. Zvláštní pozornost věnuje Hideya výkonu a konstrukci svých motorek. Výsledné motorky jsou skromné stroje, zbavené všech zbytečností. Nabízí i návrhy, vycházející z novějších sportovních modelů. Věří, že výkon by měl vždy znamenat větší radost z jízdy. A větší radost z jízdy byla už od otevření dílny v roce 2003 posláním společnosti Hide Motocycle.

+ Zobrazit více

Go Takamine

Go Takamine

Motocykly jako Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS a Kawasaki W650 mažou hranice a spojují generace. Choppery, bobbery, trackery a klasické MX motocykly mají zcela odlišný design. Charakteriským znakem stylu Brat byl od okamžiku, kdy byla dílna v roce 1998 otevřena, nezaměnitelný smysl pro silnici. V poslední době se v dílně vyrábí retro MX motorky se základem Yamaha SR. Go Takamine vyrábí širokou řadu originálních součástí a upravených motorek ve stylu Brat. Rovněž závodí v závodech Twinshock MX.

+ Zobrazit více

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu obdržel v letech 2012 a 2013 ocenění Best of Show Motorcycle na Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS). HRCS se účastní přes 650 soutěžících z celého světa. Je to přední světová výstava upravených a skladových motocyklů, koncepčního designu a nejlepšího kreativního strojírenství ve své třídě. Jeho vítězství ve dvou ročnících je důkazem toho, že Kaichiroh Kurosu patří mezi špičku ve svém oboru. Dílnu si otevřel v roce 2000. Zaměření na detail je pro něj prioritou. Důkazem jsou ladné křivky a okraje jeho pečlivě vyráběných dílů, které dohromady tvoří motocykly o jedinečné kráse.

+ Zobrazit více

Pro stavitele – čtyři přístupy

Pro stavitele – nekončící údiv

Další příběhy, které by tě mohly zajímat
Vybrané motocykly