F 850 GS v „Edition 40 Years GS“

Legendární design, moderní prvky

BMW GS je ikona, skutečný průkopník. Už 40 let kombinuje všestrannost s jedinečným zážitkem z jízdy. Výročí oslavujeme s F 850 GS v „Edition 40 Years GS“. Její černobílý vzhled odkazuje na legendární R 100 GS a nechává ožít 40 let historie GS. Výrazná flyline ukazuje její GS geny. A díky technickým vlastnostem - jako jsou rozšířené jízdní režimy Pro - zvládne precizně a dynamicky každou trasu. Ať už na silnici nebo v terénu – společně zažijete #SpiritofGS.

 

 

Přednosti „Edition 40 Years GS“

Unikátní design k výročí: inspirován modelem R 100 GS s přezdívkou „Bumblebee“ (čmelák) zaujme černožlutým vzhledem. Atraktivní designové prvky opravdu upoutají legendárním vzhledem – a umožní stroji zazářit v lesku více než 40leté historie GS. 

+ Zobrazit více

F 850 GS – vždy dobrý základ

F 850 GS – vždy dobrý základ

Zvnějšku „Edition 40 Years GS“, uvnitř kompletní F 850 GS: díky svým moderním technickým vlastnostem zajišťuje obrovské potěšení z jízdy a umožní ti pokračovat v jízdě tam, kde to jiní otočí. 21palcová přední pneumatika a rozsáhlá standardní výbava tě bezpečně provedou každou trasou – ať už na tebe čeká cokoli. S tímto GS jsi připraven na jakoukoli výzvu. Zjisti vše o všestranných funkcích a variantách modelu F 850 GS.

+ Zobrazit více

40 let jízdy za dobrodružstvím

Od Afriky po střední Asii: GS byl za 40 let všude na světě. Motorka, která zvládá každý terén a každou silnici – jede na plné pecky vpřed a statečně vzdoruje živlům. GS je průkopníkem cestování na endurech.

+ Zobrazit více
1980
uvedení prvního modelu GS, R 80 G/S
6
generací GS s řadou modelových variant
40
let jedinečných zážitků s legendou GS
1,2
k dnešnímu dni bylo vyrobeno více než 1,2 milionů modelů GS

GS má své kořeny v rallye – a je to na něm vidět. První prototypy byly vítězně vypuštěny na terénní závody a na silnici se roku 1980 objevuje jako R 80 G/S. Stává se prvním velkým cestovním endurem na světě. 40 let jezdí tam, kde to jiní otočí – nezastaví ji žádná překážka. 

+ Zobrazit více
  • 1978 až 1980:

    V roce 1978 BMW Motorrad způsobil senzaci s předchůdcem první GS: GS 80 vyhrála dvě zlaté medaile na mistrovství světa Six Days. Vyvinul ji interní vývojářský tým bez oficiální objednávky. Úspěch však dokazuje, že inženýři a mechanici mají pravdu: motorka zajistila spoustu potěšení z jízdy jak v terénu tak na silnici a na trh přišla v roce 1980 s mírně upraveným názvem BMW R 80 G/S.

  • 1980 až 1987:


    Díky modelu GS dosahuje BMW Motorrad dokonalé syntézy terénu a silnice: bez ohledu na povrch má řidič svůj stroj pod kontrolou v každé situaci a má maximální pohodlí i na dlouhých cestách. Vrcholem je jednostranné kyvné rameno, zvané monolever, na motorce použité světově poprvé - zaručuje nižší hmotnost a umožňuje rychlou výměnu zadního kola S R 80 G/S dominuje motorka BMW segmentu velkých a pohodlných cestovních endur –a zvládá to dodnes.

  • 1987 až 1996:

    Nový špičkový model R 100 GS sází na velký výtlak – bude nejsilnější a nejrychlejší enduro na trhu. Dvojité kloubové otočné rameno Paralever na zadním kole zajišťuje snadnou manipulaci v terénu i na silnici. Je známé ve výrazném černožlutém lakování jako čmelák „Bumblebee“. Barva je pro milovníky těchto strojů i dnes skutečným zlatým hřebem a letos zdobí speciální modely „Edition 40 Years GS“.

  • 1994 až 2003:

    GS je na cestě stát se ikonou, a přesto se neustále mění: V roce 1994 byl uveden na trh R 1100 GS, první enduro se čtyřventilovým motorem typu boxer. Přesvědčí snadnou manipulaci v terénu a nejlepšími vlastnostmi na dlouhé výlety. Vlastnosti Tourer jsou systematicky rozvíjeny a v roce 2002 se R 1150 GS Adventure ještě lépe přizpůsobuje potřebám cestujících na velké vzdálenosti – zrodila se série Adventure. 

  • 2000 až 2008:

     Velmi populární modely vhodné pro začátečníky „Funduro“ F 650 a F 650 ST nabízejí na začátku nového tisíciletí přepracovanou koncepci motoru. Díky nové vodou chlazené jednoválcové jednotce řidiči strojů F 650 GS a F 650 GS Dakar zažívají nejen dostatečnou motorizaci pro každodenní použití, ale také typický pocit z endura.  V roce 2008 byly oba zcela nově vyvinuté modely enduro F 650 GS a F 800 GS vybaveny řadovým dvouválcovým motorem chlazeným kapalinou. To znamená ryzí dobrodružství i ve střední třídě.

  • 2004 až 2017:

    V roce 2004 zavedl BMW Motorrad znovu R 1200 GS. Má větší objem, výkon a točivý moment, díky čemuž je ještě dynamičtější v jakémkoli terénu, a to současně se snížením hmotnosti o 30 kilogramů. Téměř o deset let později přichází nová éra, protože inženýři BMW Motorrad vybavují R 1200 GS vodou chlazeným motorem typu boxer – je to naprostá novinka. Motorka má také poloaktivní odpružení s Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), které zvyšuje ovladatelnost a komfort za jízdy na novou úroveň.

  • Společnost BMW Motorrad pokračovala v následujících letech v práci na mýtu GS. Populární R 1250 GS se projevuje dalším vyvinutým dvouválcovým motorem typu boxer: díky variabilnímu řízení vačkového hřídele BMW ShiftCam nabízí vyšší výkon v kompletním rozsahu otáček motoru, díky čemuž je GS ještě suverénnější. Kromě toho se neustále vyvíjejí modely střední řady F 750 GS a F 850 GS a poskytují ještě větší potěšení z jízdy s větším objemem a upraveným podvozkem.

3letá záruka

Nasedni a jezdi, jezdi a jezdi. Dáme ti rok záruky navíc.

Nyní se na všechny motocykly vztahuje 3letá záruka.

Více informací

#spiritofgs

#SpiritofGS sdružuje motorkáře již 40 let – šíří se komunitou po celém světě. Prostě jen vyjeď, zažívej nová dobrodružství a objevuj neznámé – společně vždy píšeme nové příběhy. Nech se komunitou GS inspirovat k novým zážitkům. Zažij #SpiritofGS.

+ Zobrazit více

Zažij dobrodružství komunity GS

Vydej se na vzrušující dobrodružství GS s naší novou sérií „Adventures of a Lifetime“.

+ Zobrazit více

Více o #SpiritofGS