R 1250 GS Adventure v Edici 40 let GS

Legendární design na světových silnicích

Průkopník skrz naskrz: Již čtyři desetiletí představuje GS touhu po dálkách a bezmezných dobrodružstvích. R 1250 GS Adventure v „Edition 40 Years GS“ oslavuje #SpiritOfGS: Vzdává poctu historii GS. V nápadné černé a žluté barvě připomíná ikonický model R 100 GS a zaujme nejnovější technologií a vybavením. S R 1250 GS s výkonným boxerovým motorem BMW ShiftCam a novými funkcemi můžete překonat limity, snadno dosáhnout nejvzdálenějších cílů a být součástí jedinečné komunity. 

Přednosti „Edice 40 let GS“

Unikátní design k výročí: inspirován modelem R 100 GS s přezdívkou „Bumblebee“ (čmelák) zaujme černožlutým vzhledem. Atraktivní designové prvky naplno upoutají legendárním vzhledem – a umožní stroji zazářit v lesku více než 40leté historie GS. 

+ Zobrazit více
Čelní strana s nálepkou „40 years GS“
Nálepka 40 let GS na „zobáku“ vpředu
Chránič rukou ve žlutém provedení pro vizuální zvýraznění
Pohled na Edition 40 Years GS se žlutým chráničem rukou.
Černý a žlutý kryt hlavy válců Option 719
Frézovaný kryt válce Option 719 se speciálním černo-žlutým designem (včetně standardní ochrany motoru)
Nádrž s nápisem „1250“ a logem „Option 719“
V detailním zobrazení vidíme nádrž Edition 40 Years GS s nápisy 1250 a logem Option 719.
Černo-žlutá sedačka
Pohled na černo-žlutou sedačku Edition 40 Years GS s výšivkou GS.
Zlatá řídítka s přihrádkou
Pohled na zlatá řídítka s integrovaným úložným prostorem.
Robustní tvar s výkonným motorem boxer
Pohled shora na nádrž/válec - je vidět: nápis 1250 a boxer (Option 719 frézované díly kryt válce)
Zlaté eloxované ráfky
Zlatý křížový paprsek vzadu (otevřená strana ráfku vpravo bez kardanu)

R 1250 GS Adventure – vždy dobrý základ

R 1250 GS Adventure – vždy dobrý základ

Vně „Edition 40 Years GS“, uvnitř zcela R 1250 GS Adventure: Její ergonomie typická pro GS a moderní technické vlastnosti nekladou tvé cestě kolem světa žádné hranice. Díky vyvážené ergonomii budeš vždy pohodlně sedět – bez ohledu na to, jak dlouhá je cesta. Moderní technologie LED osvětlení s plně otočnými světlomety s technologií LED poskytuje vynikající osvětlení – přináší světlo do každé tmy. S ní budeš statečně čelit prachu a blátu, horku a dešti a bez námahy dobývat neznámá území. Zjisti vše o všestranných funkcích a variantách modelu R 1250 GS Adventure.

+ Zobrazit více

40 let jízdy za dobrodružstvím

Od Afriky po střední Asii: GS byl za 40 let všude na světě. Motorka, která zvládá každý terén a každou silnici – jede na plné pecky vpřed a statečně vzdoruje živlům. GS je průkopníkem jízdy na enduru.

+ Zobrazit více
1980
Uvedení prvního modelu GS, R 80 G/S
6
Generace GS s řadou modelových variant
40
Let jedinečných zážitků s legendou GS
1.2
K dnešnímu dni bylo vyrobeno více než 1,2 milionu modelů GS

Žádná cesta není neprůchodná, žádný cíl příliš daleko: GS znamená svět plný výzev a hladu po dalším dobrodružství – je stvořena pro skutečné průzkumníky. Od počátku to byla perfektní cestovní motorka. Se sérií „Adventure“ posouvá BMW inovace vpřed a ještě lépe vybavuje GS pro dlouhé cesty po celém světě. Je robustní, univerzální a umožňuje suverénní ovládání za jakékoli situace. Již 40 let je správným partnerem pro skutečné výzvy.

+ Zobrazit více
Od terénního sportu až na silnici

1978 až 1980: 

V roce 1978 způsobil BMW Motorrad senzaci s předchůdcem první GS: GS 80 vyhrála dvě zlaté medaile na mistrovství světa Six Days. Vyvinul ji interní vývojářský tým bez oficiální objednávky. Úspěch však dokazuje, že inženýři a mechanici mají pravdu: motorka dopřála spoustu potěšení z jízdy jak v terénu tak na silnici a na trh přišla v roce 1980 s mírně upraveným názvem BMW R 80 G/S.

Začíná vítězný pochod

1980 až 1987: 


Díky modelu GS dosahuje BMW Motorrad dokonalé syntézy terénu a silnice: bez ohledu na povrch má řidič svůj stroj pod kontrolou v každé situaci a užívá si maximální pohodlí i na dlouhých cestách. Vrcholem je jednoramenná kyvná páka, zvaná monolever, na motorce použité světově poprvé - zaručuje nižší hmotnost a umožňuje rychlou výměnu zadního kolaS R 80 G/S dominuje BMW Motorrad segmentu velkých a pohodlnýchcestovních endur –a zvládá to dodnes.

GS přitahuje pozornost: větší objemová kapacita, větší výkon

1987 až 1996: 


Nový špičkový model R 100 GS sází na velký výtlak – bude to nejsilnější a nejrychlejší enduro na trhu. Dvojité kloubové otočné rameno Paralever na zadním kole zajišťuje snadnou manipulaci v terénu i na silnici. Svým výrazným černožlutým lakováním je známé jako čmelák „Bumblebee“. Barva je pro milovníky těchto strojů i dnes skutečným zlatým hřebem a letos zdobí speciální modely „Edition 40 Years GS“.

Nová kapitola v jízdě na endurech

1994 to 2003:

GS je na cestě stát se ikonou, a přesto se neustále mění: V roce 1994 byl uveden na trh R 1100 GS, první enduro se čtyřventilovým motorem typu boxer. Přesvědčí snadnou manipulací v terénu a nejlepšími vlastnostmi pro dlouhé výlety. Cestovní vlastnosti jsou systematicky rozvíjeny a v roce 2002 se R 1150 GS Adventure ještě lépe přizpůsobuje potřebám jízdy na velké vzdálenosti – zrodila se série Adventure. 

Z jednoválce na dvouválec

2000 až 2008:

Velmi populární modely vhodné pro začátečníky „Funduro“ F 650 a F 650 ST nabízejí na začátku nového tisíciletí přepracovanou koncepci motoru. Díky nové vodou chlazené jednoválcové jednotce řidiči strojů F 650 GS a F 650 GS Dakar zažívají nejen dostatečnou motorizaci pro každodenní použití, ale také typický pocit z endura. V roce 2008 byly oba zcela nově vyvinuté modely Enduro F 650 GS a F 800 GS vybaveny řadovým dvouválcovým motorem chlazeným kapalinou. To znamená ryzí dobrodružství i ve střední třídě.

Od vzduchem chlazených až po vodou chlazené motory typu boxer

2004 až 2017: 

V roce 2004 zavedl BMW Motorrad znovu R 1200 GS. Má větší objem, výkon a točivý moment, díky čemuž je ještě dynamičtější v jakémkoli terénu, a to současně se snížením hmotnosti o 30 kilogramů. Téměř o deset let později přichází nová éra, protože inženýři BMW Motorrad vybavují R 1200 GS vodou chlazeným motorem typu boxer – je to naprostá novinka. Motorka má také poloaktivní odpružení s Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), které zvyšuje ovladatelnost a jízdní komfort na novou úroveň.

GS je ještě silnější

Společnost BMW Motorrad pracovala na mýtu GS i v následujících letech. Populární R 1250 GS se vyznačuje dalším vyvinutým dvouválcovým motorem typu boxer: díky variabilnímu řízení vačkového hřídele BMW ShiftCam nabízí vyšší výkon v kompletním rozsahu otáček motoru, díky čemuž je GS ještě suverénnější. Kromě toho se neustále vyvíjejí modely střední řady F 750 GS a F 850 GS a poskytují ještě větší potěšení z jízdy s větším objemem a upraveným podvozkem.

#SpiritOfGS

Už 40 let spojuje motorkáře #SpiritofGS – šíří se komunitou po celém světě. Prostě jen vyjeď, zažívej nová dobrodružství a objevuj neznámé – společně vždy píšeme nové příběhy. Nech se komunitou GS inspirovat k novým zážitkům. Zažij #SpiritOfGS.

+ Zobrazit více

Zažij dobrodružství komunity GS

Vydej se na vzrušující dobrodružství GS s naší novou sérií „Adventures of a Lifetime“.

+ Zobrazit více

Více o #SpiritOfGS

spinner