BMW R nineT Urban G/S
Cesta – vlastně ne, zajížďka je cíl. A když přitom někdy vede po nezpevněné šotolině, pak je motocykl R nineT Urban G/S také ve svém živlu. Svým designem odkazuje na první modely G/S. Především pak na legendární motorku BMW R 80 G/S. A tím i na myšlenku, že je možné zkrátka všechno. Geometrie se vzpřímeným, uvolněným posedem, vyvážené jízdní vlastnosti a motor typu boxer s jeho nezaměnitelným zvukem jsou pro tebe výzvou: nejvyšší čas začít psát s R nineT Urban G/S znovu historii – tvou historii. Osobitě, individuálně a naprosto #Soulfuel.
Tradice – v novém provedení
Ohlédnutí s pohledem upřeným kupředu
Typickému G/S looku se v osmdesátých letech nikdo nevyhnul. Na tuto dobu zcela nenapodobitelně odkazují tři barvy motocyklu R nineT Urban G/S.
Motocykl, který oživuje vzpomínky. Nasednout a vyrazit – cesta je cíl.
“Ulli Sengenberger
Barevný, grafický a povrchový design řady R nineT
Vytvoř si svou vlastní legendu
Vytvoř si svou vlastní legendu
Není nic lepšího než silné vzory. A to i v oblasti designu. Přesto ti motocykl R nineT Urban G/S nabízí řadu možností, jak zajistit, aby se na tebe nezapomnělo. Z balíčku frézovaných dílů Option 719 Classic čiší kvalita a láska k řemeslu. A tvou individualitu skutečně rozvinou zlatě eloxované ráfky s výpletem.
Vyzná se v radosti a potěšení – potěšení z jízdy.
Zabodovat v každé situaci
Plnou parou městským provozem,nebo raději spontánní zatáčka na nezpevněné šotolinové cestě? Vzduchem/olejem chlazený motor typu boxer uspokojí každý tvůj nápad. A přinese ti spoustu potěšení z jízdy. Má vyvážené jízdní vlastnosti a když na to přijde, překypuje vzrušující dynamikou. Optimalizovaný průběh točivého momentu ti zajistí dynamické hodnoty v oblasti nízkých otáček v rozmezí 4 000–6 000 ot/min. Tedy přesně tam, kde přicházejí nejspontánnější nápady. A maximální točivý moment je přitom nadále 116 Nm při 6 000 ot/min. A bpxerový motor samozřejmě splňuje požadavky normy Euro 5.
Komfort? Ale jistě
O stopu šikměji
O stopu šikměji
R nine T Urban G/S přesvědčí vyváženými jízdními vlastnostmi. V novém režimu Dirt Mode jízdních režimů Pro můžeš nyní podstatně později zapojit řídicí systémy ASC nebo DTC: na šotolinové a štěrkové cesty mimo silnici. A adaptivní světlo do zatáček se při sklonu 7° až 25° postará o optimální osvětlení vnitřního oblouku zatáčky.