Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 4 (např. odrazky). Motocykly, vyobrazené (na fotografiích či videích) na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.

BMW R nineT Urban G/S v „Edition 40 let GS“

Legendární design

Černo-žlutý design „Edition 40 Years GS“ je poctou legendárním prvním cestovním endurům značky BMW Motorrad. Především R 100 GS. Výrazné akcenty jednoznačně připomínají stroj, který tehdy rychle získal přezdívku „Bumblebee“ (čmelák). U dnešního modelu R nineT Urban G/S „Edition 40 Years GS“ dokazují cit pro detail frézované kryty hlavy válců Option 719 a chrániče rukou ponechané ve žluté barvě. Celkový vzhled dotvářejí terénní pneumatiky a zdvižený výfuk Scrambler. A opticky připomínají 40 let bohaté historie GS. 

Přednosti „Edice 40 let GS“

Nezaměnitelný design motocyklu R nineT Urban G/S a legendární vzhled modelu „Bumblebee“: jedinečný styl naplněný historií a úspěchy. 

+ Zobrazit více
Nápis 1200 cc na nádrži
Pohled na nápis 1200 cc na nádrži motocyklu R nineT Urban G/S.
Černo-žluté sedlo s výšivkou GS
Pohled na černo-žluté sedlo motocyklu R nineT Urban G/S.
Žlutý chránič rukou
Pohled na žluté chrániče rukou na motocyklu R nineT Urban G/S.
Kryty hlavy válců Option 719
Pohled na kryty hlavy válců motocyklu R nineT Urban G/S.
Čelní sklo s logem GS
Pohled na čelní sklo motocyklu R nineT Urban G/S včetně loga.
Výfuk
Pohled na zdvižený výfuk motocyklu R nineT Urban G/S.
Zlatý ráfek
Pohled na zlatý ráfek motocyklu R nineT Urban G/S.
Čelní sklo s logem GS
Pohled na čelní sklo motocyklu R nineT Urban G/S včetně loga.

R nineT Urban G/S – fascinující základ

R nineT Urban G/S – fascinující základ

Motocykl R nineT Urban G/S nadchne. Jeho nezaměnitelný vzhled, moderní motor typu boxer, geometrie a vyvážené jízdní vlastnosti jsou příslibem ničím nezkaleného požitku z jízdy. A díky nesčetným možnostem individualizace si z tohoto modelu můžeš vytvořit motocykl přesně podle svého gusta. S touhle motorkou pojedeš suverénně ve městě i při spontánních vyjížďkách mimo asfalt – po šotolině i štěrku. Název představuje program: R nineT Urban G/S. 

+ Zobrazit více

40 let jízdy za dobrodružstvím

Vizuální předloha motocyklu R nineT Urban G/S: GS byl za 40 let téměř po celém  světě. Od Afriky po střední Asii: motorka, která zvládá každý terén a každou silnici – jede na plné pecky vpřed a statečně vzdoruje živlům. GS je průkopníkem cestovních  endur.

+ Zobrazit více
1980
uvedení prvního modelu GS, R 80 G/S
6
generace GS s řadou modelových variant
40
let jedinečných zážitků s mýtem GS
1.2
k dnešnímu dni bylo vyrobeno více než 1,2 milionu modelů GS

Po 40 let představuje GS dobrodružství, touhu po neznámém a komunitu, která žije s každým kilometrem #SpiritofGS. Příběh o úspěchu začíná v roce 1980 s motocyklem R 80 G/S: Model se rychle stává populárním pro všechny výzvy na silnici i v terénu.

+ Zobrazit více
Od terénního sportu až na silnici

1978 až 1980: 

 

V roce 1978 způsobil BMW Motorrad senzaci s předchůdcem první GS: GS 80 vyhrála dvě zlaté medaile na mistrovství světa Six Days. Vyvinul ji interní vývojářský tým bez oficiální objednávky. Úspěch však dokazuje, že inženýři a mechanici mají pravdu: motorka dopřála spoustu potěšení z jízdy jak v terénu tak na silnici a na trh přišla v roce 1980 s mírně upraveným názvem BMW R 80 G/S.

Začíná vítězné tažení

1980 až 1987: 


Díky modelu GS dosahuje BMW Motorrad dokonalé syntézy terénu a silnice: bez ohledu na povrch má řidič svůj stroj pod kontrolou v každé situaci a užívá si maximální pohodlí i na dlouhých cestách. Vrcholem je jednostranné kyvné rameno Monolever, které bylo poprvé na světě použito na motocyklu – zaručuje nižší hmotnost a umožňuje rychlou výměnu zadního kola. S motocyklem R 80 G/S zakládá BMW Motorrad segment velkých pohodlných cestovních endur – a vévodí jim dodnes.

GS přitahuje pozornost: větší objemová kapacita, větší výkon

1987 až 1996: 

Nový špičkový model R 100 GS sází na velký výtlak – bude to nejsilnější a nejrychlejší enduro na trhu. Dvojité kloubové otočné rameno Paralever na zadním kole zajišťuje snadnou manipulaci v terénu i na silnici. Svým výrazným černožlutým lakováním je známé jako čmelák „Bumblebee“. Barva je pro milovníky těchto strojů i dnes skutečným zlatým hřebem a letos zdobí speciální modely „Edition 40 Years GS“

Nová kapitola v oblasti cestovních endur

1994 až 2003: 


GS je na cestě stát se ikonou, a přesto se neustále mění: V roce 1994 byl uveden na trh R 1100 GS, první enduro se čtyřventilovým motorem typu boxer. Přesvědčí snadnou manipulací v terénu a nejlepšími vlastnostmi pro dlouhé výlety. V jeho šlépějích následoval v roce 1999 model R 1150 GS. Cestovní vlastnosti jsou systematicky rozvíjeny a v roce 2002 se R 1150 GS Adventure ještě lépe přizpůsobuje potřebám jízdy na velké vzdálenosti – zrodila se série Adventure.

Z jednoválce na dvouválec

2000 až 2008: 

 

Velmi populární modely vhodné pro začátečníky „Funduro“ F 650 a F 650 ST nabízejí na začátku nového tisíciletí přepracovanou koncepci motoru. Díky nové vodou chlazené jednoválcové jednotce řidiči strojů F 650 GS a F 650 GS Dakar zažívají nejen dostatečnou motorizaci pro každodenní použití, ale také typický pocit z endura. V roce 2008 byly oba zcela nově vyvinuté modely Enduro F 650 GS a F 800 GS vybaveny řadovým dvouválcovým motorem chlazeným kapalinou. To znamená ryzí dobrodružství i ve střední třídě.

Od vzduchem chlazených až po vodou chlazené motory typu boxer

2004 až 2017: 


V roce 2004 zavedl BMW Motorrad znovu R 1200 GS. Má větší objem, výkon a točivý moment, díky čemuž je ještě dynamičtější v jakémkoli terénu, a to současně se snížením hmotnosti o 30 kilogramů. Téměř o deset let později přichází nová éra, protože inženýři BMW Motorrad vybavují R 1200 GS vodou chlazeným motorem typu boxer – je to naprostá novinka. Motorka má také poloaktivní odpružení s Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), které zvyšuje ovladatelnost a jízdní komfort na novou úroveň.

GS je ještě silnější

Společnost BMW Motorrad pracovala na mýtu GS i v následujících letech. Populární R 1250 GS se vyznačuje dalším vyvinutým dvouválcovým motorem typu boxer: díky variabilnímu řízení vačkového hřídele BMW ShiftCam nabízí vyšší výkon v kompletním rozsahu otáček motoru, díky čemuž je GS ještě suverénnější. Kromě toho se neustále vyvíjejí modely střední řady F 750 GS a F 850 GS a poskytují ještě větší potěšení z jízdy s větším objemem a upraveným podvozkem.

#SpiritOfGS

Už 40 let spojuje motorkáře #SpiritofGS – šíří se komunitou po celém světě. Prostě jen vyjeď, zažívej nová dobrodružství a objevuj neznámé – společně vždy píšeme nové příběhy. Nech se komunitou GS inspirovat k novým zážitkům. Zažij #SpiritOfGS.

+ Zobrazit více

Zažij dobrodružství komunity GS

Vydej se na vzrušující dobrodružství GS s naší novou sérií „Adventures of a Lifetime“.

+ Zobrazit více

Více o #SpiritOfGS

spinner