BMW M 1000 RR

Závodník tělem i duší

Pohání tě tvá touha po výkonu. Ovládá tě a pobízí tvá vášeň. Honba za větším výkonem definuje každou milisekundu: čistý motosport. Vysoký výkon, špičkové materiály, nejvyšší kvalita zpracování a exkluzivita až do posledního detailu: M RR je prvním motocyklem BMW M. Jeho geny pocházejí přímo z profesionálních závodů. Jako M RR a M RR s M Competition Package nabízí čistokrevnou závodní techniku pro nejvyšší výkonnostní nároky v motosportu a pro perfekcionisty, které na silnici pohání adrenalin. Protože #NeverStopChallenging je více než jen slib. Je to závazek.

Odolat? Nemožné

Pohled na M RR před otáčející se turbínou s dopadajícími slunečními paprsky.

Souhra atraktivních detailů

M frézované díly a M uhlíkové díly
Pohled na  M frézované díly a M uhlíkové díly M RR v oblasti systému stupaček.
Brzdový systém M
Pohled na  M brzdu M RR s modrým brzdovým třmenem.
M winglety a čelní sklo
Pohled na  M winglety na boku M RR.
Design – jednoznačně BMW M
Pohled na asymetrický barevný koncept M RR se základními barvami světle modrá, tmavě modrá a červená.
Kola M Carbon
Pohled na zadní karbonové kolo M RR v detailu.
Spouštěcí animace s M logem
Sledujeme spouštěcí animaci s M logem v kokpitu M RR.
Celotitanový výfukový systém
Pohled na  M celotitanový výfukový systém M RR.
Čistý výkon: motor
Pohled na motor motocyklu M RR.

Je to skoro paradox: závodíme s časem, i když si během toho užíváme každou milisekundu.  

 “

Tom Sykes

Jezdec motocyklu BMW WorldSBK

Zrozena na trati

306
km/h nejvyšší rychlost
156
kW(212 PS) při 14 500 ot./min.
315
km/h (minim.) nejvyšší rychlost v převodu na závodní dráhu
3,1
sekundové zrychlení z 0 na 100 km/h
Vodou/olejem chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválcový motor

Z čisté touhy po vítězství

Jednotka M RR byla vyvinuta v závodním sportu a zdokonalena pro silnici. K tomu jsme navýšili výkon čtyřválcového řadového motoru z modelu RR: pro vyšší točivý moment ve středním rozsahu. A maximální počet otáček jsme navýšili o 500 ot/min na 15 100 ot/min. Titanové ojnice jsou lehčí, vahadla jsou o 1,5 mm užší, tryska airboxu byla zkrácena pro lepší funkčnost: milimetrová práce pro milisekundy. K tomu 2kruhové kované písty s příčným žebrováním a hlavou válců s novou geometrií kanálu a zesílenými ložiskovými konzolami. Celkový výsledek: více dynamiky a redukovaná setrvačnost. Pro kratší převodový poměr přidalo dokonce i řetězové kolo jeden zub a k prodloužení došlo také u samotného řetězu a rozvoru. Spojka s funkcí antihopping pracuje bez samočinného zesilování – pro perfektní závodní start. 

+ Zobrazit více

Až na dřeň – a až na asfalt

Připraveni na vše – bez kompromisů

Větší tlak: M winglety

Větší tlak: M winglety

Také přítlak rozhoduje o vítězství a prohře. M winglety z karbonu vytvářejí přítlak 16,3 kg. V souhře s vysokým čelním štítem můžeš využít v čistém pohonu více energie. Před zatáčkou, v zatáčce i při výjezdu z ní. Přední kolo při tom téměř táhne k vrcholu a vidlice udržuje kontakt se zemí, DTC musí zasahovat méně. A funkci wheelie si ušetříš až na průjezd cílem. 

+ Zobrazit více

Intuitivní, jasná, poctivá a přímá – taková by měla být zpětná vazba

Intuitivní, jasná, poctivá a přímá – taková by měla být zpětná vazba

Jen to, co cítíš, tě posune vpřed. Podvozek a geometrie modelu M RR jsou upraveny pro závodní dráhu. Pro větší výkon na trati a v boxu. Chování vozidla za jízdy, brzdění a kompenzace rozteče při rozjezdu nabízejí větší cit pro přední a zadní kolo. I na silnici nižší třídy. Delší rozvor přitom motoczklu M RR dovoluje ležet zřetelně pevněji. Jednoduše nastavitelný otočný bod je nově přizpůsoben a zvětšen. A nová zadní náprava umožňuje – také díky přizpůsobenému brzdovému válci – rychlejší výměnu zadního kola. Tady se boxová ulička setkává přímo s tvou touhou po dokonalosti.

+ Zobrazit více

Nekompromisní zrychlení – jenže naopak

Vyvinuli jsme podle nás ten nejlepší brzdový válec na trhu. Jeden výsledek, tři slova: Best in Class. Pro vyšší stabilitu tlakového bodu jsme optimalizovali rovnováhu tekutin. Kromě sériového brzdového obložení je ti k dispozici ještě další. To pochází z mistrovství světa ve vytrvalostních závodech a je určeno výhradně pro závodní dráhu. Společně se vzájemně vyladěnou kombinací ovládacích prvků a sedla tak vzniká maximální brzdová stabilita a zpětná vazba a také optimální sladění s RACE ABS. M brzdu proto absolutně doporučujeme. 

+ Zobrazit více

3letá záruka

Nasedni a jezdi, jezdi a jezdi. Dáme ti rok záruky navíc.

Nyní se na všechny motocykly vztahuje 3letá záruka.

Více informací

Takto vypadají vítězové

Dvě provedení, jeden cíl: čistý výkon

Každý M RR reprezentuje absolutní odhodlání a touhu po výkonu. Ve své základní verzi je uzpůsoben pro závodní sport – a práci vypočítanou na gramy a milisekundy. S paketem M Competition udělá dojem svými M frézovanými díly a M karbonovými částmi a podtrhne tak svůj sportovní vzhled.

M RR Lightwhite uni/M Motorsport

Zrozen na závodní dráze. A přesně tam tě to s tvým M RR táhne zas a znovu. Vždy na milimetr přesné hledání dokonalosti.

M RR s paketem M Competition

Zde se setkávají zkušenosti ze závodní dráhy, jako je M GPS laptrigger a design s ryzí kulturou. A k tomu pořádná dávka obdivných pohledů, až pojedeš po silnici.

Okruhové jízdy neznají mezí – stejně jako dokonalost

Okruhové jízdy neznají mezí – stejně jako dokonalost

Dá se dokonalost vystupňovat? Rozhodni sám: M RR existuje v základní verzi a volitelně také jako M RR s paketem Competition. K tomu ti nabízíme množství součástek M Performance k individuálnímu uzpůsobení tvého M RR. Mnoho z těchto součástek lze rychle namontovat, takže se z tvé silniční verze M RR v několika málo minutách stane mašina pro závodní dráhu. Ale i tady je ještě prostor pro vylepšovánít: M RR se součástmi M Performance Race – zde se bere v potaz pouze závodní dráha.

+ Zobrazit více

Nejsilnější písmeno na světě

M je po celém světě synonymem pro úspěchy v závodním sportu a je zaměřen na řidiče s obzvláště vysokými nároky na výkon, exkluzivitu a individualitu. Zde najdeš více o M RR a rodině M.

Prozkoumat nyní

Výkon zblízka

spinner