S 1000 RR

TOVÁRNÍ ZÁRUKA 3 ROKY

Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 4 (např. odrazky). Motocykly zobrazené na fotografiích či videích na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.

BMW S 1000 RR

SUPERBIKE SUPERLATIVŮ

Vždycky tvrdě na limitu a při hledání ideální stopy tě bude pohánět 152 kW (207 PS). Nezkrotná síla posune tvoje RR úplně dopředu – s maximálním točivým momentem 113 Nm při 11 000 ot/min a křivkou točivého momentu minimálně 100 Nm přes rozsah otáček od 5 500 do 14 500 [ot/min]. Deset let poté, co první generace RR okouzlila svět motocyklů, ohlašujeme nyní další level výkonu. Přepracovali jsme přitom skoro každý konstrukční díl RR – od přídi až po záď. Výsledek: Menší hmotnost a citelně vyšší výkonnostní hodnoty. Jsi připraven na pole position a na vítězství? RR čeká na Tebe. 

DESIGN RR

Zvol si svůj styl

Uprav si své nové RR podle svých zálib a potřeb: Máš na výběr mezi lakem Motorsport a lakem v barvě Racingred uni.

Motorsport

Závodní tradice zavazuje. S lakem Motorsport signalizuješ už zdaleka: Tady jede esence síly plná sportovního ducha, agility a dynamiky.

Racing red uni

Podle nápadné červené to každý pozná: Tento superbike má závodní geny a je připraven se postavit každému soupeři.

3letá záruka

Nasedni a jezdi, jezdi a jezdi. Dáme ti rok záruky navíc.

Nyní se na všechny motocykly vztahuje 3letá záruka.

Více informací

Designováno pro pole position

Kdo ji uvidí, tomu to bude hned jasné: Zde stojí maximální výkon v podobě motocyklu. Každá součástka RR byla designována tak, aby se z ní dostalo maximum. Už rámcový layout včetně technologie zavěšení dělá RR lehčím a ještě preciznějším. K tomu se pak přidá ergonomicky zdokonalená jízdní pozice, která je díky pozměněnému designu rámu a kapotáži naprosto jedinečná. Standardně dodávané LED světlomety jí přitom dodávají absolutně dynamický a agresivní vzhled. Přední blinkry odputovaly z kapotáže do zpětných zrcátek, což vypadá nejen esteticky, nýbrž zaručuje navíc i lepší viditelnost. Při pohledu zezadu dominuje RR ve věcech designu a funkčnosti: Devizou je zde „All-in-one“. Držák poznávací značky obsahuje kromě osvětlení registrační značky nyní také LED blinkry, koncové a brzdové světlo. 

+ Zobrazit více

Připraven na závodní okruh

Když jde o špičkový výkon, pak je RR Tvým perfektním partnerem. A to nejen na silnici, ale i na závodním okruhu. Stačí jen pár hmatů na odmontování zpětných zrcátek a modulu držáku poznávací značky a máš tu Race Bike.

Paket M, nabízený jako volitelné příslušenství, přestrojí Tvé RR na ultimativní závodní stroj. Hmotnost se přitom ještě jednou sníží asi o 3,5 kg na 193,5 kg. Kromě laku Motorsport, karbonových kol M, baterie M, sedla M, výše posazené zadní části M a bodu otáčení kyvného ramena M dostaneš jízdní režim Pro s konfigurovatelným jízdním režimem Race Pro 1-3 a elektronické asistenční systémy, jako například DTC +/-Shift, ABS-Settings, Enginemappings, Wheelie a Slide Control a mnoho dalšího.

+ Zobrazit více

ŘADOVÝ ČTYŘVÁLCOVÝ MOTOR

152
kW (207 k)
při 13 500 ot./min
100
Nm (min.)
od 5 500 do 14 500 ot./min
193,5
kg
DIN hmotnost prázdného motocyklu, měřeno s paketem M
14.600
ot./min
maximální počet otáček
Vodou/olejem chlazený čtyřdobý řadový čtyřválcový motor

Čtyři válce a nepřekonatelný průběh výkonu

Čtyři válce a nepřekonatelný průběh výkonu

Kompletně nově vyvinutý čtyřválcový motor je hnací jednotkou nového RR. Došlo zde nejen ke zvýšení špičkového výkonu na 152 kW (207 PS) při 13 500 ot/min, ale i k optimalizaci průběhu točivého momentu. A to díky nové technologii BMW ShiftCam, která prostřednictvím vačkového hřídele volí dobu otevření a zdvih ventilů tak, aby se už v oblasti nízkých a středních otáček vytvořil výrazně citelnější točivý moment a výkon.

Pro další optimalizaci hmotnosti, zástavbového prostoru a designu bylo kromě toho upraveno také mnoho dalších konstrukčních dílů. Patří sem mimo jiné nový koncept rozvodů, duté titanové vstupní ventily a vylepšená a samonapájecí vícelamelová mokrá spojka anti-hopping (-20N). Motor je o 4 kg lehčí a užší, což zlepšuje jak manipulaci, tak ergonomii. Zjistíš to hned při prvním usednutí. 

+ Zobrazit více

VYCHUTNEJ SI ZÁVODNÍ ZVUK RR

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ÚDAJE O RR

Zadní část
Dynamic Damping Control (DDC) nové genrace
6.5" TFT displej
Ovladač Multi-controler
Karbonová kola M.
LED světla
Sedlo M
Kyvné rameno
Přehled nejdůležitějších technických údajů
  • Poznáš to hned při prvním zrychlení: Tento motocykl přesvědčí již při nízkých a středních otáčkách svým vynikajícím průběhem točivého momentu. Je to dáno především technologií BMW ShiftCam. Pomocí vačkového hřídele přitom dochází k ovládání vstupních ventilů dle potřeby. V závislosti na počtu otáček se tak upravuje doba otevření a zdvih ventilů – což zaručí Tobě a Tvému RR ten nejlepší výkon. 

  • RR disponuje ABS a ABS Pro, podle Tvého jízdního režimu Rain, Road, Dynamic Race nebo Race Pro-1-3. Ty si tak rozhodneš, jestli bude Tvůj motocykl na cestách s maximální stabilitou nebo nejvyšším možným výkonem. 

  • Ať na silnici nebo na závodním okruhu: Tato funkce je nepostradatelná. Protože pomocí sériového asistenta řazení Pro s přepínací funkcí řadíš bez použití spojky směrem nahoru i dolů. A ty se tak může plně soustředit na cestu. Současně se snížily na minimum vlivy střídavé zátěže na zavěšení a zadní kolo. Výsledek: Jsi rychlejší, stabilnější a máš ještě větší výkon s intenzivnějším požitkem z jízdy. 

  • RR je volitelně vybaveno příští generací DDC. Elektronický ventil je nyní uspořádán paralelně k mechanickému ventilu. Tímto bypassovým vedením lze v případě potřeby snížit nebo zvýšit tlumení během 10 ms. Na silnici i na závodním okruhu tak jezdíš vždy s optimálním tlumením. Pružinovou základnu je možné nastavit manuálně. 

  • Standardně dodávané LED světlomety propůjčují RR nový nezaměnitelný, sportovně agresivní vzhled. To neplatí jen pro přední světlomety, které byly u nového RR přemístěny z kapotáže do zpětných zrcátek, ale i pro zadní část, kde jsou blinkry, brzdové a koncové světlo sdruženy do jednoho konstrukčního dílu. 

  • Benchmark v segmentu superbiků: TFT displej modelu RR. S 6,5 palci si zachováš přehled. Přitom si vybereš mezi displejem Pure-Ride-Screen zredukovaným na to nejpodstatnější nebo jedním ze tří displejů Core-Ride-Screen s dalšími důležitými informacemi. Vše pod kontrolou s ovladačem Multi-Controller: Projeď úplně jednoduše menu svého 6,5″ TFT displeje a využívej četné funkce a nastavení – aniž bys přitom sundal ruce z řidítek. Tak si zachováš naprostou kontrolu. 

  • Nové RR je se svými 197 kg nejen výrazně lehčí, ale disponuje navíc i perfektní ergonomií. V oblasti rámu, nádrže, sedla, zadní části a stupaček tak byly provedeny změny, které poskytují větší oporu, více volnosti pohybu, výraznější zpětnou vazbu a umožňují lepší sevření koleny.

    Souhra přefrézovaných stupaček a nové ergonomie řídítek spolu se sedlem M

     Ti teď nabízí kromě výraznější zpětné vazby také bezúnavovou jízdu a dopřeje Ti delší soustředěnost během jízdy a dosažení rychlejších časů jednotlivých kol.

  • Nové RR je vybaveno hliníkovým kyvným ramenem a nabízí Ti – jak to známe ze závodů – lepší rozložení síly a menší reakci zavěšení kol při zrychlení. To šetří pneumatiky. Sériově vyráběná pružinová vzpěra nového RR sedí teď dál od motoru a je tudíž vystavena menšímu teplu. Navíc byl zabudován větší píst tlumiče. Výsledek: Konstantní hodnoty tlumení ve všech jízdních situacích.

  • Už se sériově vyráběným sedlem je to hned poznat: Tady se dbalo na perfektní zpětnou vazbu. Kromě volnosti pohybu to umožňuje optimální kontakt s motocyklem během jízdy. Výška sériově vyráběného sedla je 824 mm a podsedlový oblouk 1 829 mm.
    Kromě sériově vyráběného sedla existuje pro nové RR také volitelné sedlo M. Jeho protiskluzný potah a tvrdší pěna šetří při zrychlení nebo tvrdé prodlevě sílu a přinášejí motocyklu navíc více stability. Sedlo M je součástí paketu M. Jako zvláštní příslušenství je k dostání ve třech výškách (814 mm, 824 mm a 849 mm). 

  • Takhle rychle si přestavíš svoje RR ze silničního motocyklu na závodní stroj: Na modulu držáku poznávací značky je současně umístěno také koncové světlo integrované do LED blinkrů a osvětlení poznávací značky. A velká výhoda: Držák poznávací značky včetně osvětlení odmontuješ v několika málo krocích a v nejlepším sportovním čase jsi tak připraven na závodní okruh. 

  • Standardně jsou u RR k dispozici čtyři jízdní režimy: RAIN, ROAD, DYNAMIC a RACE. Všechny čtyři jsou perfektně střiženy na míru příslušným potřebám a zajišťují – dle přání – větší výkon nebo větší stabilitu a bezpečnost. S jízdním režimem Pro ve zvláštní výbavě si přijdou na své především jezdci závodních okruhů. Obsahuje režimy RACE Pro 1, RACE Pro 2 a RACE Pro 3, kterými lze různě přizpůsobit motor (přísun benzínu), motorovou brzdu, kontrolu trakce (DTC), Wheelie Control (DTC), ABS a ABS Pro, abys mohl na každém závodním okruhu docílit nejlepšího výkonu.

Technologie vytvořená pro nejvyšší výkon v každé jízdní situaci

Model RR je technickou špičkou se skvělou přilnavostí: čtyři sériové jízdní režimy RAIN, ROAD, DYNAMIC a RACE pokryjí mnoho různých jízdních stylů za nejrůznějších jízdních podmínek. S Pro jízdními režimy ve zvláštní výbavě se ti otevírá svět závodních okruhů, které ovládneš díky přídavným režimům RACE PRO 1, RACE PRO 2 a RACE PRO 3, s funkcí Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) a DBC (Dynamic Brake Control). Pomocí multiovladače nastavíš na plně barevném 6,5" TFT displeji následující prvky: přísun benzínu vč. nastavení motoru, brzdný moment motoru, kontrolu trakce (DTC) vč. Wheelie Control, ABS a DDC (Dynamic Damping Control). Během jízdy můžeš nastavení měnit tlačítkem DTC +/- Shift. Díky nejnovějšímu šestiosému senzoru a řízení momentu pracuje systém DTC obzvlášť měkce a výkonně. Přitom zabírá v závislosti na převodovém stupni, rychlosti a poloze stroje.

S DTC nové generace získáváš účinnější, výkonnější a bezpečnější kontrolu přilnavosti a s ní také lepší zdvih.

+ Zobrazit více

Vyšší stabilita a lepší rozložení sil

Vyšší stabilita a lepší rozložení sil

Nový model RR se jako jediný superbike, se kterým můžete vyrazit i na silnice, může pochlubit hliníkovým závěsným ramenem, jaké jste zatím znali pouze ze závodních okruhů. Snížení hmotnosti o 0,3 kg přineslo výrazné snížení neodpružené hmoty a podstatně zlepšilo reakci podvozku při zrychlení. Zadní tlumič, u kterého lze nastavit míru pružení, tlaku a tlumení, je umístěn dále od motoru, aby nebyl tolik vystavován vysokým teplotám. To příznivě působí na tlumiče. Změnou nastavení převodu odpružení z 1,9:1 na 1,65:1 a většímu tlumicímu pístu mohla být zvolena menší pružina. Toto snížení oděru zvyšuje pohodlí a výkon, protože nárůst síly v pružině probíhá rychle a precizně. Celý systém tak výrazně šetří pneumatiky. 

+ Zobrazit více

Perfektní tlumení na každém povrchu

Perfektní tlumení na každém povrchu

U zvláštní výbavy s Dynamic Damping Control (DDC) jsme nově přepracovali základní filozofii elektronického vozidla s mechanickým podílem tlumení. Ať už jste na silnici nebo závodní dráze, elektronický ventil vždy nabídne maximální tlumení, podle jízdního režimu a nasazení. Nyní je uspořádán paralelně k mechanickému ventilu. Tímto bypassovým vedením lze v případě potřeby snížit nebo zvýšit tlumení během 10ms. Plovoucí, nově anodizovaná pístnice reaguje velmi citlivě. V případě potřeby lze shim paket nechat odborně seřídit.

U DDC je prostřednictvím lineárního senzoru řízena také vidlice. Tlumení je zde globální, řízené stupněm zdvihu a tlaku. Pružinu lze manuálně nastavit dle potřeby. 

+ Zobrazit více

Údaje & výbava

Výkon, který nelze přehlédnout.

Model RR se nezalekne žádné výzvy. Dokazuje to nejen jeho sportovní design, ale také technologie, které v sobě skrývá.

Údaje & výbava

PŘITAŽLIVĚ SPORTOVNÍ

Kombinéza ProRace

ProRace je kombinéza, která se k RR perfektně hodí. S maximání volností pohybu a bezpečnostními vlastnostmi, které v závodním sportu potřebuješ. Vytvoř si ProRace na míru pomocí konfigurátoru.

NEPŘEHLÉDNUTELNÉ NA CESTÁCH

DALŠÍ MODELY