Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 5 (např. odrazky). Motocykly, vyobrazené (na fotografiích či videích) na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.
Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 5 (např. odrazky). Motocykly, vyobrazené (na fotografiích či videích) na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.
BMW S 1000 RR
Model RR je nyní ještě koncentrovanější, ještě více zaměřený na čistý výkon. Pro všechny, kdo chtějí stále více. Od sebe. Od každého závodního kola. A od svého RR. Zcela v duchu #NeverStopChallenging. Protože právě tam, kde se RR pohybuje odjakživa, je práce leadera opravdu precizní. Proto jsme model RR na rozhodujících místech vylepšili a posunuli dále: od nového snímače úhlu rejdu s funkcí Brake Slide Assist a Slide Control a integrace M komponent přes vylepšení v elektronice až po rozhodující úpravy pro přestavbu motocyklu na závodní dráhu. A to vše s jasným cílem – získat novou pole position.
SOUHRA ATRAKTIVNÍCH DETAILŮ
Neodmyslitelná součást závodních okruhů – ale i modelu RR
Neodmyslitelná součást závodních okruhů – ale i modelu RR
Winglety z kompozitního plastu vytvářejí v závislosti na rychlosti aerodynamický přítlak až 17,1 kg při 300 km/h. Tento přítlak působí proti náchylnosti k wheelie při akceleraci: Vidlice drží kontakt se silnicí, DTC musí méně zasahovat. Díky tomu převedeš citelně a přímo hnací sílu do zrychlení.
Větší výkon displeje
Větší výkon displeje
Po ujetých kolech na závodní dráze čekají boxy: po vypnutí/zapnutí zapalování se ti teď vždy zobrazí poslední obrazovka. Zůstaneš soustředěný ve svém režimu. V závislosti na preferencích je na výběr jedna obrazovka Pure Ride Screen a tři různé Core Screen. Při studeném motoru se chytře zobrazuje maximální počet otáček. Se zábleskem pro řazení bliká nyní výrazně zřetelněji celý otáčkoměr. A v části „Nastavení“ na TFT displeji nyní díky jasnějšímu zobrazení ještě rychleji zjistíš tovární nastavení asistenčních systémů – například ABS Pro, DTC nebo DDC.
Vášeň je v srdci – když odpočívá
Rozpoutaná vášeň: ve výkonném čtyřválcovém motoru s BMW ShiftCam modelu RR jsme opět uplatnili všechny zkušenosti ze závodních okruhů: pro zvýšení výkonu o 3 k na 210 k (154 kW). Airbox z M RR přitom zajišťuje velmi dobrý přívod vzduchu a lepší změnu zatížení. A z M RR pocházejí také hlavy válců s novou geometrií kanálků a zesílenými ložiskovými můstky. Optimalizovali jsme také sériově dodávaného asistenta řazení Pro. Umožňuje nyní také řadit přes řazení nahoru při deceleraci a řazení dolů při deceleraci. A zajišťuje lepší tlumení změny zatížení – pro větší přesnost řazení. I řetězové kolo má nyní více zubů: jako u modelu M RR jich má nyní 46 místo 45 – pro lepší tah na rovinkách.
Rámcové podmínky – doslova
Rámcové podmínky – doslova
Precizní práce pro větší zpětnou vazbu a přesnou jízdu: M Chassis Kit s nastavitelnou výškou zadní části a bodem otáčení kyvného ramena se dodává sériově. Výklenky v rámu poskytují větší boční flexibilitu. Zploštěli jsme úhel hlavy řízení o 0,5° na 66,4° a zmenšili offset můstku vidlice o 3 mm na 26,5 mm: pro ještě lepší přesnost nastavení předního kola. A demontáž zadních kol byla v praxi zjednodušena díky pouzdru osy zajištěnému proti ztrátě a optimalizacím na brzdovém systému. Tlumení DDC Road, Dynamic a Race si můžeš nyní zvolit také v Race Pro 1 až 3. Díky tomu můžeš jet s nastavením Race Pro 1 až 3 na okresní silnici se silničním tlumením.
Nově definovaná charakteristika
Nově definovaná charakteristika
Jízdní režim Pro dodávaný jako zvláštní výbava a poprvé zabudovaný snímač úhlu rejdu umožňují dvě funkce: Brake Slide Assist pro zpomalení a DTC Slide Control pro zrychlení. Pomocí snímače úhlu rejdu se určuje tvůj úhel driftu, na základě kterého DTC zajistí optimální prokluz. DTC nastavení 2 a 3 je optimalizováno pro závodní okruh a slick pneumatiky. Po powerslidu tě funkce Brake Slide Assist podpoří při zpomalení, abys pomocí brzdění předního a zadního kola ABS slidoval do zatáčky.
Přesně podle tvých požadavků
- M paket
- Dynamická souprava
- Závodní souprava
- Karbonový paket
- Paket M frézovaných dílů
M paket zdůrazňuje sportovní profil modelu RR. Exkluzivní lak Lightwhite uni / M Motorsport je obsažen pouze v tomto paketu a dodává motocyklu silný výraz. Paket obsahuje: M sportovní sedlo pro optimální honbu za rozhodujícími milisekundami. M karbonová kola s optimalizovanou hmotností a M Tapes pro maximální jízdní dynamiku. Nebo také alternativně M kovaná kola. Navíc M stupačky a černé víčko palivové nádrže.
Dynamická souprava zdůrazňuje závodní vlastnosti modelu RR pro větší výkon a komfort. Obsah soupravy: zde exkluzivní elektronický podvozek DDC vhodný pro závodní sport pro optimální tlumení a optimální kontakt s vozovkou v každé jízdní situaci. Stejně jako jízdní režimy Pro se 3 dalšími jízdními režimy Race Pro a dalšími nastaveními pro závodní dráhu, jako je Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control a Brake Slide Assist, Slide Control. Kromě toho obsahuje elektronický tempomat a vyhřívané rukojeti.
Závodní souprava optimalizuje RR pro jezdce, kteří mají ambice závodit. Obsah soupravy: řetěz M Endurance nenáročný na údržbu a s optimalizovanou hmotností. A také v soupravě exkluzivně dodávaný titanový výfuk M od firmy Akrapovič pro ještě sportovnější vzhled při výrazném snížení hmotnosti nebo alternativně vysoce kvalitní titanový Slip-on sportovní tlumič výfuku.
Kvalitní karbonový paket ještě více podtrhuje optiku superbiku. Paket obsahuje kryty předního a zadního kola, kryt řetězu, kryt pastorku a horní boční části obložení. Motoristickým sportem inspirované příslušenství z lehkého CFRP vytváří elegantní, ale zároveň i sportovní akcent s high-tech standardy.
Paket M frézovaných dílů zdůrazňuje vysoce kvalitními komponenty a exkluzivním brandingem M sportovní charakter stroje. Paket obsahuje: frézované díly z eloxovaného hliníku, například sklopná a nastavitelná spojková a brzdová páčka včetně Brake Lever Guard – výbava s maximální hodnotou.
Design je víc než vzhled
Tři varianty, jeden charakter.
Je jedno, jakou variantu si vybereš: nerozhodují zde milimetry nebo milisekundy, ale jen tvoje preference. Jedno je ale jasné: každý model RR je zaměřen na čistý výkon.
3 roky bez starostí
Ride on & on & on. Poskytneme ti rok navíc.
Od nynějška získáš při nákupu tohoto motocyklu kromě zákonné záruky také jeden bezstarostný rok navíc.
Sportovní duch se dědí dominantně
Supersportovní a nekompromisně kompaktní. Tyto základní hodnoty RR jsme zachovali. A ještě jsme je vypilovali: od přední části s aerodynamicky optimalizovaným větrným štítem a světly ve výrazném LED designu přes boční obložení s wingletem až po krátkou a dynamickou zadní část. A snadno demontovatelný držák poznávací značky a na přání dodávaný kryt sedla spolujezdce dokazují: i design modelu RR jsme do posledního detailu zaměřili na výkon.