Superbike ve spojení s dynamickým roadsterem. Zrozen z genů M a stvořen pro silnice a závodní okruhy. Pro všechny, kteří jdou na hranu. Razantních 210 koní s nejvyšší rychlostí 280 km/h pod Vaší plnou kontrolou. Dělený LED světlomet vizuálně otevírá cestu k vrcholu. M R je nepřehlédnutelný v každém ze svých tří ultra sportovních stylů. Zvuk jeho čtyřválce nepřeslechnete. Slyšíte jeho volání? Nastartujte motor! #NeverStopChallenging
Zobrazené jezdecké situace byly prováděny profesionály v kontrolovaných podmínkách. Napodobování může vést k vážným zraněním.
Dokonalost spočívá v detailech. Winglety v černém strukturálním laku vytvářejí aerodynamický přítlak. Při rychlosti 220 km/h se tím zvýší zatížení předního kola o 11 kg. Vaše výhody: maximální stabilita jízdy, nižší tendence ke zvedání předního kola, pozdější brzdění a dřívější zrychlení v zatáčkách. Kdo miluje exkluzivitu, sáhne po M wingletech z karbonu, které jsou součástí volitelného M Competition paketu.
Pure M Experience: 6,5 palcový displej TFT Vás přivítá svojí úvodní animací v exkluzivním okruhu špičkových jezdců. Jedna ze čtyř variant obrazovky se díky paměťové funkci objeví automaticky po spuštění. Režimy Race Pro jsou optimalizovány pro závodní jízdu na hraně.
Motor superbike dokonalý pro hyper roadster: Čtyřválcový motor z řady RR s technologií BMW ShiftCam vás vystřelí z 0 na 100 km/h za 3,2 s. S maximálními otáčkami 14 600 ot./min je M R jednoznačně naším nejsilnějším roadsterem. Od 10 000 ot./min tak pocítíte větší točivý moment a zrychlení. V převodu to znamená, že M R má ve srovnání s RR o jeden zub více: 47 zubů místo 46 v sekundárním převodu a kratší převod ve 4., 5. a 6. převodovém stupni v porovnání s modelem S 1000 R – pro výkonnou jízdu po okresních silnicích Schaltassistent Pro přitom umožňuje rychlé řazení nahoru i dolů. Působivý dojem podtrhuje silný zvuk z titanového koncového tlumiče výfuku.
Jasná zpětná odezva a dechberoucí cílová přesnost: podvozek se sériovým DDC, plně nastavitelnými pružinovými prvky, nastavitelným tlumičem řízení a přefrézovaným svěrným držákem řídítek. Pro motocykl M R byl upraven z modelu RR pro nároky dynamického roadsteru. Ergonomie s polohou sezení orientovanou k přednímu kolu podporuje Vaši vůli prodrat se kupředu.
Místo dopingu: maximální výkon díky špičkovým asistentům. Optimální odezvu zajišťuje pět charakteristických vlastností ovládání plynu spojené s jízdními režimy Rain, Road, Dynamic, Race a Race Pro. Podle jízdního režimu zajišťuje DTC maximální bezpečnost a maximální dynamiku jízdy. A Brake Slide Assist Vám pomůže při brzdných driftech v zatáčkách.
Exkluzivita a dominantnost: ať se rozhodnete pro jakoukoli variantu, vždy to bude pravé M.
Ride on & on & on. Poskytneme Vám rok navíc.
Od nynějška získáte při nákupu motocyklu kromě zákonné záruky také jeden bezstarostný rok navíc.
Dominantní přední část, kompaktní záď s rámem a kyvné rameno zadního kola v exkluzivní platinové šedé: M R je v nejlepší formě. Posadíte se na sedlo M a uchopíte trubková řídítka s laserem vyrytým nápisem „BMW M 1000 R“. Zvuk zní, světlo svítí: Dvouproudý LED světlomet vyzařuje ambici prosadit se. Sám za sebe. Protože víte, že trať patří Vám.
Exkluzivní M karbonové díly, M GSP Laptrigger, M balíček pro spolujezdce a frézovaný M systém stupaček demonstrují, že tento motocykl nelze překonat. Ani zastavit: díky M karbonovým kolům s úsporou hmotnosti 1,6 kg. Volitelný M Competition paket je k dostání v kombinaci s barevnými variantami metalíza Blackstorm / M Motorsport nebo matná metalíza White Aluminium.
Úchvatné výsledky na závodním okruhu. Připravte se na notnou dávku adrenalinu.