Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 5 (např. odrazky). Motocykly, vyobrazené (na fotografiích či videích) na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.
Všechny motocykly jsou vybaveny příslušenstvím dle norem EU 5 (např. odrazky). Motocykly, vyobrazené (na fotografiích či videích) na těchto webových stránkách nemusí obsahovat veškeré požadované vybavení.
BMW M 1000 RR
Pro všechny, které ovládá jejich vášeň a neustále čelí novým výzvám. Pro všechny, kteří nikomu nechtějí darovat milimetr ani milisekundu: BMW M RR je superbike homologovaný pro závodní sport. Byl zdokonalen v aerodynamickém tunelu a dále vyvíjen na okruhu. Optimalizace aerodynamiky a používání karbonu výrazně zvyšuje maximální rychlost na 314 km/h. Motor a podvozek jsou beze změny výkonné a přímé. Motocykl M RR je do nejmenšího detailu synonymem absolutního výkonu a exkluzivity. Typický M.
Ale i zde je prostor pro zlepšení: náš BMW Motorrad Motorsport Race Support – je to jasné #NeverStopChallenging.
Souhra atraktivních detailů
Jízda jako ve větrném stínu
Jízda jako ve větrném stínu
Optimalizované čelní a boční obložení z karbonu zajišťuje větší výkon i zvýšení konečné rychlosti o 8 km/h. Nová aerodynamika navíc řidiči usnadňuje řízení tím, že snižuje přítlak větru: pro dlouhou, rychlou a soustředěnou jízdu. Nově upravené M winglety z karbonu naopak zvyšují přítlak předního kola až o 6,3 kg – i v náklonu. A zajišťují přítlak 22,6 kg při 300 km/h: pro větší důvěru v hodně nakloněné poloze a vyšší rychlost v zatáčkách.
Využít vítr pro sebe
Využít vítr pro sebe
Ve spolupráci s odborníky z BMW Motorsport vznikly M Brake Ducts a volitelný M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts jsou integrovány přímo do nových blatníků předních kol, které byly optimalizovány pro lepší proudění ve sloupcích vidlice a brzdových třmenech. M Brake Ducts, poprvé použité u sériově vyráběného motocyklu, snižují teplotu brzdových třmenů. M Aero Wheel Cover, vyrobený rovněž z pohledového karbonu, redukuje víření na předním kole a rozvíjí plný potenciál na dlouhých rovinách při rychlostech od 250 km/h.
Milimetry rozhodují – i v motoru
Motor M RR s maximálními otáčkami 15 100 ot/min se osvědčil na Mistrovství světa superbiků. Výkonnostní úroveň je při milimetrové práci nezbytná: Sací kanály, kompletně zpracované na CNC stroji, lehké 2kruhové kované písty s optimalizovanými pístními kroužky pro výrazně nižší spotřebu oleje, úzká a lehká vahadla, titanové ventily, optimalizované vačkové hřídele a v porovnání s modelem S 1000 RR o 340 g lehčí titanové ojnice Pankl pro nižší třecí výkon jsou jen některé z hlavních předností. K tomu se přidává technologie BMW ShiftCam pro variování časování a zdvihu ventilů a také sací potrubí s kratšími sacími nálevkami pro optimalizovanou změnu náplně při vysokých otáčkách. A pro dokonalý start k vítězství pracuje spojka s funkcí antihopping bez samočinného zesilování.
Jasná zpětná vazba
Co nejlepší pocit pro přední a zadní kolo a působivou přesností: Srdcem podvozku je hliníkový rám mostového typu, doplněný o vidlici typu Upside-Down a centrální pružicí jednotku s Full Floater Pro kinematikou pro výrazně vyšší výkon podvozku. Podvozek důsledně a nekompromisně zaměřený na nejlepší časy v závodě nadchne také perfekcionisty toužící po adrenalinu na silnici nižší třídy.
Maximální výkon
Vítěze charakterizuje zvládnutí vlastního potenciálu na milisekundu přesně: Launch Control motocyklu M RR podporuje perfektní start do závodu a Pit Lane Limiter ví, kdy je třeba výkon zkrotit. Asistent řazení Pro zajišťuje při každé změně rychlostního stupně rychlé řazení bez ovládání spojky. Pro závodění je třeba schéma řazení trochu pozměnit. Navíc celkem 7 jízdních režimů, dvě nastavitelné plynové charakteristiky a trojnásobná nastavitelnost točivého momentu motoru slouží k optimálnímu přizpůsobení příslušné trati. Vše dokonale čitelné na 6,5" TFT displeji.
Nekompromisní zrychlení – jenže naopak
Po jednom roce používání v Mistrovství světa superbiků a na závodních tratích celého světa pro M brzdu stále ještě platí: Best in Class. Vlastně dokonce: ještě lepší. Protože nově vyvinuté M Brake Ducts chladí brzdové třmeny během závodu v závislosti na závodní trati až o 10 stupňů – pro ještě vyšší výkon a konstantnější tlakový bod. Společně se vzájemně vyladěnou kombinací ovládacích prvků a sedla tak vzniká maximální brzdová stabilita a jednoznačná zpětná vazba a také optimální sladění s RACE ABS. M brzdu proto absolutně doporučujeme.
3 roky bez starostí
Ride on & on & on. Poskytneme ti rok navíc.
Od nynějška získáš při nákupu motocyklu kromě zákonné záruky také jeden bezstarostný rok navíc.
Tak vypadají vítězové
Dvě provedení, jeden cíl: ryzí výkon
M RR existuje ve dvou provedeních: Jako základní varianta a jako M RR s paketem M Competition. Přitom je každý M RR navržen s jasným cílem: vítězství. A přesně to představují obě varianty s absolutním nasazením a ryzí touhou po výkonu.
Perfektní linie – doslova
Aerodynamicky optimalizovaná přední část s opláštěním z pohledového karbonu s páskami v designu M představuje vůli po vítězství až do nejmenšího detailu – dokonce i nově upravený nosič opláštění je z karbonu. A rovněž nově upravená zadní část činí M RR nyní ještě dynamičtějším. Také držák registrační značky s integrovanou osvětlovací jednotkou je ještě kompaktnější. Díky novému kabelovému svazku a konektoru LWS zadních blinkrů je M RR nyní ještě rychleji připraven na závodní dráhu. A také konektory předních blinkrů byly příslušně optimalizovány.
Ještě více závodů
Paket M Competition
Paket M Competition
Závodění se snoubí s estetikou: paket M Competition zahrnuje M GPS Laptrigger s příslušným aktivačním kódem, M Aero Wheel Covers, eloxované a o 220 g lehčí kyvné rameno a řetěz M Endurance s povrchem DLC a snadnou údržbou. K tomu se přidává M karbonový paket s velmi kvalitními díly z karbonu a díly opatřenými bezbarvým nátěrem, M paket s frézovanými díly s novou o 150 g lehčí M stupačkou, karbonový kryt Sozius a paket Sozius.
Další sportovní příslušenství
Další sportovní příslušenství
Rozsáhlá speciální výbava a originální příslušenství BMW Motorrad motocykl M RR dále vylepšují a přizpůsobují ho přesně požadavkům řidiče nebo trati. M karbonový kryt sedla spolujezdce tak může sloužit jako držák pro GPS navigaci nebo akční kameru. 6násobně nastavitelný M systém stupaček obsažený v paketu M Competition podporuje závodní styl jízdy – stejně jako jednodílné sedlo M Endurance, které umožňuje hluboké náklony s větší kontrolou.