BMW R 18 Classic

Ikonický. Nostalgický. Oduševnělý

Model R 18 Classic je nostalgický cestovní motocykl. Připomíná začátky prvních cruiserů určených na dlouhé cesty. Mimoto odkazuje na nadčasové prvky naší motocyklové historie – třeba bílé dvojité linky, které se objevují na modelu R 18 Classic First Edition. Srdcem stroje je nápadný motor typu boxer s největším zdvihovým objemem, jaký jsme kdy vyrobili. Je zosobněním pohodových projížděk a ryzího požitku.

Design motocyklu R 18 Classic

Cruiser inspirovaný ikonami

Protáhlá silueta, kvalitní detaily: motocykl R 18 Classic je naprosto nepřehlédnutelný.

R 18 Classic First Edition

Pro motocykl R 18 Classic First Edition jsme oživili výrazné prvky z tradice BMW Motorrad: Provedení First Edition zdobí bílá dvojitá dekorační linka a volitelné chromování společně s plaketou a nápisem.

R 18 Classic

Puristická metalíza Blackstorm podtrhuje protáhlou cruiserovou siluetu stroje.

R 18 Classic First Edition

Pro motocykl R 18 Classic First Edition jsme oživili výrazné prvky z tradice BMW Motorrad: Provedení First Edition zdobí bílá dvojitá dekorační linka a volitelné chromování společně s plaketou a nápisem.

+ Zobrazit více
Sedlo se sedadlem pro spolujezdce
Pohled na dělené sedlo se sedadlem pro spolujezdce.
Motor typu boxer s rozvodovým zdvihátkem
Pohled na impozantní boxerový motor s rozvodnými zdvihátky.
Přídavné LED světlomety
Vlevo a vpravo od hlavního světlometu vidíme oba menší přídavné světlomety.
Stupačky
Pohled na stupačky motocyklu R 18 Classic.
Čelní štít
Pohled na čelní štít motocyklu R 18 Classic.
Kulatá výfuková trubka, otevřená kardanová hřídel, dvojitý ocelový rám
Pohled na kulatou výfukovou trubku, otevřenou kardanovou hřídel a dvojitý ocelový rám.
Černá nádrž s dvojitou dekorační linkou a šroubovaným logem
Pohled na černou nádrž s dvojitou dekorační linkou.
Sedlové brašny
Pohled na textilní brašny motocyklu R 18 Classic.

Přetvoř si motorku ke svému obrazu

Přetvoř si motorku ke svému obrazu

Flexibilní celkový koncept motocyklu R 18 Classic a rozsáhlé příslušenství ti poskytují spoustu svobody při uzpůsobování. Díky tomu si stroj můžeš navrhnout zcela podle vlastního vkusu.

+ Zobrazit více

Zažij motor motocyklu R 18 Classic

O silné okamžiky na cruiseru se postará včasný vysoký točivý moment: dvouválcový boxerový motor o zdvihovém objemu 1802 ccm motocyklu R 18 Classic je boxer o největším zdvihovém objemu, jaký jsme kdy vyrobili. Motor, který uvidíš, uslyšíš a ucítíš: jeho maximální točivý moment 158 Nm je k dispozici už při 3000 ot./min. V rozmezí 2 000 až 4000 ot./min. je vždy k dispozici přes 150 Nm, tzn. po celou dobu dostatek točivého  momentu při typicky boxerovém průběhu výkonu. Při 4750 ot./min. dává tento „Big Boxer“ výkon 67 kW (91 HP). Díky tomu každá tvoje cesta začne dynamicky.

+ Zobrazit více
1802
cm3 zdvihový objem
158
Nm špičkový točivý moment při 3 000 ot/min
690
mm výška sedadla
290
dojezd km (min.)

Více na téma #Soulfuel

#soulfuel znamená vždy si zachovat maximální vášeň a touhu objevovat. Příští vyjížďka totiž na sebe nenechá dlouho čekat.

+ Zobrazit více
spinner