Údaje a výbava
Motocykl R 18 Classic připomíná ikony z naší historie a vlastnosti dřívějších cruiserů na dlouhé cesty. Tyto rysy jsme znovu přivedli k životu. Vše o technických údajích se dozvíš zde.
Technické údaje
Motor
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí
107,1 mm x 100 mm
1 802 cm³
67 kW (91 k) při 4 750 1/min
158 Nm při 3 000 1/min
9,6: 1
Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu
třícestný řízený katalyzátor
Výkon / spotřeba
přes 180 km/h
5,6 l/100km
Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI
Elektroinstalace
Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon)
12 V / 26 Ah, bezúdržbový
Převodové ústrojí
Jednokotoučová suchá spojka
6stupňová převodovka ve vlastní převodové skříni
Kardan
Podvozek / brzdy
Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky
Teleskopická vidlice
Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou
120 mm / 90 mm
1 731 mm
150 mm
57,3°
Paprskové kolo
3.00" x 16"
5.00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, 4pístkové fixní třmeny
Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen
BMW Motorrad Integral ABS (partially integral)
Rozměry / hmotnost
710 mm
1 655 mm
cca 16 l
cca 4 l
2 440 mm
1 342 mm
1 397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi zařízeními se standardním vybavením a naplněním na min. 90% využitelného objemu nádrže.