• M Paket

    S novým M Paketem získává model RR ještě sportovnější ráz. Z tvé motorky RR se stává úžasný závodní stroj.

    Jeho závodní geny jsou už na první pohled podtrženy exkluzivním sportovním lakováním v barvách Lightwhite uni / Racingblue metallic / Racingred uni. A slibný výkon výmluvným způsobem dokládají i další kvalitní prvky M příslušenství.

    Tak například jízdní režim Pro otevírá řidiči svět závodních okruhů díky třem dodatečným konfigurovatelným jízdním režimům Race Pro 1–3. Model RR je tak se svými četnými závodními vymoženostmi motorkou, která na závodní dráze nemá přemožitele. Vedle tří individuálně konfigurovatelných jízdních režimů zahrnuje exkluzivní speciální výbava jízdního režimu Pro také další prvky, například Launch Control, Pit-Lane Limiter, Engine Brake se 3 možnostmi nastavení točivého momentu motoru v režimu pohonu, dále Hillstart Control Pro, Dynamic Brake Control a Slide Control a také tři další Core Ride Screens na TFT displeji. Více informací o jízdním režimu Pro se dozvíš dál ve všeobecné části týkající se speciální výbavy motocyklu RR.

    Zlatým hřebem M Paketu jsou inovativní karbonová kola Hightech M. Jsou vyrobena z karbonu a s brzdovými kotouči o síle 5 mm. Díky tomu jsou vybavena pro maximální jízdní výkon, a to jak na závodní dráze, tak i mimo ni.

    Karbonová kola M jsou celkem o 1,7 kg lehčí než sériová hliníková kola, jejichž hmotnost už byla o 1,6 kg optimalizována. Rotační hmotnosti redukované díky nižší hmotnosti se projevují také lepším chováním při zrychlování a brzdění a optimalizovanými handlingovými vlastnostmi.

    Sportovní sedlo M, které je dostupné poprvé, poskytuje řidiči lepší grip a podporu. Exkluzivní M paket je navíc doplněn o kvalitní M odlehčenou baterii vybavenou nejmodernější lithium-iontovou technologií. Je o 2 kg lehčí a díky tomu váží pouhých 1 288 gramů. Ambiciózním řidičům superbiku, kteří jsou u svého stroje citliví na každý gram, poskytuje dokonalou pomoc při startu.

    M Paket snižuje hmotnost sériového modelu RR z celkových 197 kg* na sportovních 193,5 kg.

     

    *Pohotovostní hmotnost ve stavu připraveném k jízdě, s plnou nádrží, podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi zařízeními se standardním vybavením a naplněním min. 90 % využitelného objemu nádrže

     

    M PAKET PŘEHLEDNĚ:

    Supersportovní lak Lightwhite uni / Racingblue metallic / Racingred uni

    Jízdní režim Pro

    • se třemi jízdními režimy Race Pro 1–3
    • Launch Control
    • Pit-Lane Limiter
    • Engine Brake
    • Hillstart Control Pro
    • Dynamic Brake Control
    • Slide Control
    • Karbonová kola M
    • M odlehčená baterie
    • M sportovní sedlo

    M kit pro podvozek (nastavitelná výška zadní části a bod otáčení kyvného ramena)

     

  • Paket Dynamic

    Suverénní a dynamické jízdní vlastnosti v každé situaci, maximální výkon a nejvyšší míra komfortu pro ničím nezkalený požitek z jízdy: dynamický paket nadchne inovativními technologiemi a praktickými prvky výbavy.

    Obsahuje nejnovější generaci elektronického přizpůsobení odpružení Dynamic Damping Control – stručně DDC. V případě potřeby se maximální tlumení do 10 ms sníží paralelním obtokovým ventilem ovládaným řídicí jednotkou DDC. Pokaždé to znamená maximální výkon díky dokonalému kontaktu s vozovkou, a tudíž sportovní preciznost jízdy zajištěnou optimálním jasným feedbackem.

    DDC Grundseetings jsou propojeny s režimem Rain, Road, Dynamic a Race a vždy se vhodně přizpůsobí podmínkám jízdy. Individuální přizpůsobení tlumení lze ve všech jízdních režimech Pro zajistit jednoduše „elektronickým kliknutím“ v konfiguračním menu.

    Elektronický tempomat udrží v případě potřeby konstantní rychlost a spolehlivě krotí nekompromisní výkon modelu RR, když je v silničním provozu nutné dodržovat rychlostní limity.

    A s praktickými vyhřívanými rukojeťmi budeš mít ruce i v chladných dnech vždycky krásně teplé a díky tomu také lépe připravené zasáhnout. To ti umožní plně se soustředit na trasu a užívat si maximální jízdní komfort.

     

    DYNAMICKÝ PAKET PŘEHLEDNĚ:

    • Dynamic Damping Control (DDC) příští generace
    • Vyhřívané rukojeti
    • Tempomat
  • Race Paket

    Suverénní a dynamické jízdní vlastnosti, maximální bezpečnost a naprostá spolehlivost pro ničím nezkalený požitek z jízdy, a to i na závodní dráze: Race Paket umocňuje závodní vlastnosti modelu RR a nadchne individuálními nastaveními a exkluzivními prvky výbavy.

    Kromě M kitu pro podvozek (nastavitelná výška zadní části a bod otáčení kyvného ramena) je to také jízdní režim Pro, díky nimž je model RR se třemi dalšími jízdními režimy Race Pro 1–3 a četnými závodními vychytávkami připraven vyrazit na závodní okruh. Jízdní režimy Race Pro 1–3 umožňují řidiči samostatně vytvořit tři jízdní profily, u nichž lze individuálně nastavit kontrolu zvedání předního kola, kontrolu zvedání zadního kola, regulaci plynu (Engine Mapping), motorovou brzdu (Engine Brake), ABS Pro a kontrolu trakce (DTC). Další podrobnosti o jízdním režimu Pro se dozvíš dál ve všeobecné části týkající se speciální výbavy motocyklu RR.

    Vedle těchto libovolně nastavitelných jízdních režimů zahrnuje exkluzivní výbava také další prvky, například Launch Control, Pitlane Limiter, Hillstart Control Pro, Dynamic Brake Control a Slide Control.

    Model RR má navíc černě eloxovaná kovaná kola M s 5 mm silnými brzdovými kotouči, která se v závodním sportu už osvědčila a zajišťují znatelně lepší jízdní výkon..

    Tento sportovní paket je mimo jiné doplněn o kvalitní M odlehčenou baterii (o 2 kg lehčí než sériová baterie) vybavenou nejmodernější lithium-iontovou technologií. Váží pouhých 1 288 gramů a díky tomu ambiciózním řidičům superbiku, kteří jsou u svého stroje citliví na každý gram, poskytuje dokonalou pomoc při startu.

     

    RACE PAKET PŘEHLEDNĚ:

    • Jízdní režim Pro
    • M kovaná kola
    • M odlehčená baterie
    • M kit pro podvozek (nastavitelná výška zadní části a bod otáčení kyvného ramena
  • Paket Sozius

    Dvojnásobný požitek z jízdy pro všechny, kdo si vítr ve „vlasech“ rádi užívají společně: paket Sozius od společnosti BMW Motorrad, jehož součástí je sedlo pro spolujízdu a vhodné stupačky pro spolujezdce, nabízí závodní vzrušení pro dva (sériové vybavení je bez sedla pro spolujezdce). Sedlo je dostupné v černé barvě, stupačky jsou stříbrné a skvěle se hodí k nekompromisně sportovnímu designu modelu RR.

Příslušenství pro S1000 RR

Individuální výbava
  • Díky speciální výbavě tří přídavných a individuálně konfigurovatelných jízdních režimů, které spadají do třídy Pro – RACE PRO 1, RACE PRO 2 a RACE PRO 3 – se řidičům suberbiků značky BMW Motorrad otevírá svět závodních okruhů. Kromě toho k funkci Launch Control a Pitlane Limiter dostaneš ještě systém HSC Pro (Hill Start Control Pro) a také nový DBC (dynamický brzdový asistent).

    V režimu RACE Pro je možné regulovat:

    • Engine: zde jsou k dispozici dvě možnosti regulace plynu: měkká a optimální zajišťující maximální výkon. Kromě těchto dvou možností regulace plynu si můžeš zvolit redukovaný točivý moment pro spodní rychlostní stupně a maximální točivý moment u rychlostních stupňů 4 až 6 – to všechno s cílem zajistit maximální ovladatelnost a výkon.
    • Engine Brake: zde máš na výběr tři brzdné momenty motoru.
    • Traction (DTC):  tato funkce ti nabízí čtyři základní nastavení a v režimu RACE Pro máš k dispozici ještě DTC +/- Shift pro přizpůsobení během jízdy.
    • Wheelie (DTC): Také u této funkce si můžeš vybrat ze čtyř možností nastavení: OFF (Wheelies musíš kontrolovat sám), vysoké Wheelies, Performance Wheelies nebo maximální stabilita.
    • ABS and ABS Pro: Tyto systémy je možné přizpůsobit jízdnímu režimu v pěti stupních – od maximální stability až po nejvyšší výkon (včetně možnosti zablokování zadního kola pro slides).

    Zvolená nastavení lze snadno zjistit na na 6,5palcovém TFT displeji, kde jsou opatřeny příslušnými vysvětlujícími texty.

  • Větší výkon, větší bezpečnost a větší požitek z jízdy. V nejnovější generaci Dynamic Damping Control (DDC) je elektronický ventil paralelně přiřazen k mechanickému ventilu. Zajišťuje maximální tlumení a v případě potřeby bypassovým vedením tlumení v reálném čase (doba nastavení v rozsahu 10 ms) redukuje a zase zvyšuje. To vše, aniž by utrpěl feedback. Optimalizace pro jakékoli jízdní podmínky, dostupné a individuálně nastavitelné ve všech jízdních režimech – na závodním okruhu i na silnici. Potřebám řidiče se dá také přizpůsobit paket Shim od specialistů na podvozky. DDC je dostupný samostatně jako speciální výbava a také jako součást paketu Dynamic.

  • V případě potřeby konstantní rychlost. Elektronický tempomat je možné aktivovat od rychlosti 30 km/h a udržuje konstantní rychlost jízdy. Tak si lze nerušeně užívat především delších dálničních etap. Při brzdění se funkce deaktivuje, po stisknutí tlačítka Resume se znovu aktivuje zvolené tempo.

  • Konec zmrzlých rukou: o to se starají elektricky vyhřívané rukojeti s vícestupňovou regulací. Zvyšují komfort a zároveň zajišťují větší bezpečnost. S teplýma rukama a větším citem v prstech máš motorku prostě víc pod kontrolou – za chladného počasí i při jízdě v dešti.

  • Ryze sportovní vzhled. Volba designu kol působivě zdůrazňuje sportovní ráz stroje červeným ozdobným proužkem na okraji ráfku. Dynamické červené linky nanesené na černé sériové ráfky už na první pohled prozrazují závodní geny této motorky a skvěle ladí s celkovým designem.

  • Optimální tlak v pneumatikách: Systém kontroly tlaku v pneumatikách (RDC) od společnosti BMW Motorrad automaticky varuje řidiče při ztrátě tlaku v pneumatikách a tím se za všech okolností stará o maximální bezpečnost. Pokud se tlak odchýlí od požadovaných hodnot stanovených výrobcem, systém okamžitě pomocí výstrahy informuje řidiče – podle vhodnosti a podle rychlosti ztráty tlaku se rozsvítí žlutá nebo červená kontrolka – a řidič může okamžitě zareagovat. Se systémem RDC je navíc také podstatně pohodlnější pravidelné kontrolování tlaku. Aktuální tlak v obou pneumatikách lze kdykoli stisknutím tlačítka zobrazit na displeji. Při zahřátí pneumatik na závodním okruhu není vzestup teploty patrný – tlak v pneumatikách se zobrazuje s kompenzací teploty a odpovídá teplotě vzduchu v pneumatikách 20 °C.

  • Pro tvou bezpečnost. Výstražný systém proti krádeži (DWA) reaguje na změnu polohy a otřesy akustickým signálem a blikajícími výstražnými světly. Díky této výstraze kolemjdoucí rychle zbystří pozornost. Aktivace výstražného systému probíhá automaticky při vypnutí zapalování, dálkové ovládání není nutné.

  • Rychlá pomoc v případě nouze. Při nehodě na motorce hraje roli každá minuta. Proto je důležité, aby se záchranné týmy dostaly na místo opravdu rychle. Na odlehlých silnicích to však už není zaručeno, takže se ztrácí drahocenný čas. Systém inteligentního tísňového volání je aktivní už od začátku jízdy a je kdykoli připraven se spustit, což šetří drahocenný čas. Systém eCall se v případě nehody automaticky obrátí na telefonní centrum BMW Callcenter, aby co nejrychleji aktivovalo záchranný řetězec. Inteligentní tísňové volání odešle vedle souřadnic motocyklu také údaje o směru jízdy, aby se záchranáři mohli rychle dostat i na těžko dostupná místa. Pomocí snímačů na motocyklu se zjišťují důsledky srážky a poloha vozidla. Díky tomu je možné nehody spolehlivě rozpoznat a odlišit je od typických jízdních situací na motocyklu. Mimoto dochází k pokusům  navázat hovor s účastníkem nehody – a to i v zahraničí a v jazyce, který byl v systému předem nastaven. Na pravém řídítku je z tohoto důvodu nainstalován reproduktor a mikrofon. To, zda bylo nouzové volání spuštěno, pozná řidič opticky a akusticky. Inteligentní tísňové volání se může aktivovat také ručně pomocí tlačítka SOS na řídítkách, například s cílem pomoci ostatním účastníkům provozu. Řidič nemusí mít vlastní chytrý telefon, nemusí ve vozidle povolovat SIM kartu a nenese žádné dodatečné náklady za používání datových služeb.


  • Kvalitní příslušenství M Carbon dodá tvé motorce ještě sportovnější vzhled. Je lehčí než sériově instalované díly, a proto snižuje celkovou hmotnost modelu RR. Všechny karbonové díly jsou mimořádně odolné proti nárazu, jejich povrch je ošetřen vysoce lesklým lakem odolným proti UV záření a působivě opticky vylepšují vzhled motorky.


    PŘÍSLUŠENSTVÍ M CARBON PŘEHLEDNĚ:

    • Kryt M Carbon Airbox
    • Ochrana řetězu M Carbon
    • Kryt zadních kol M Carbon
    • Kryt předních kol M Carbon
    • Kryt pastorku M Carbon
    • Pravý a levý kryt nádrže M Carbon
    • Boční obložení M Carbon
  • M Datalogger byl vyvinut speciálně pro závodní okruh. Umožňuje ukládání a vyhodnocování důležitých jízdních dat.

  • M stupačky pro řidiče od společnosti BMW Motorrad propůjčují motorce dynamický vzhled a díky řadě možností nastavení poskytují optimální ergonomii a sportovní ladění. Jsou vyfrézovány z velmi pevné slitiny hliníku, mají mimořádně nízkou hmotnost a svým trojbarevným eloxováním poskytují optimální ochranu proti korozi.

  • Sportovní sedlo M bylo koncipováno speciálně pro závodní okruh a díky maximálnímu feedbacku zajišťuje jízdu bez únavy (k dostání je také jako sportovní sedlo M vysoké / výška sedáku 849 mm, sportovní sedlo M / výška sedáku 824 mm a sportovní sedlo M nízké / výška sedáku 814 mm). Je vyrobeno s mimořádně přilnavým povrchem a z pevné pěny. Řidiči tak nabízí optimální oporu při honbě za rozhodujícími desetinami sekundy.

  • M stupačky pro spolujezdce jsou vysoustruženy z eloxované slitiny hliníku a motorka díky nim působí ještě sportovněji. Díky své konstrukci jsou velmi lehké a přitom mimořádně tvarově stálé. Spolujezdec se tak na ně může vždy bezpečně spolehnout.

  • M ruční páčky vysoustružené CNC technologií (ruční páčka na brzdu a páčka na spojku) z korozivzdorného eloxovaného hliníku mimořádně působivě podtrhují sportovní vzhled motorky. Jsou dokonale sladěny s jejím designem a lze je reverzibilně vyklopit nahoru, což v případě srážky snižuje riziko ohnutí nebo ulomení. Vzdálenost řidiče od ručních páček je možné individuálně nastavit do pěti úrovní. Ergonomicky tvarovaná kontura páčky zajišťuje další dávku jízdního komfortu.

    M dálkové nastavení brzdy od společnosti BMW Motorrad bylo vyvinuto pro závodní dráhu a umožňuje jednoduché dálkové nastavení bodu brzdného tlaku během jízdy. Mimoto je celá kontura brzdové páčky optimalizovaná pro závodní použití. Ten správný vzhled dodává páčce, která je vyfrézovaná z hliníku, černé eloxování.

  • M chrániče ruční páčky představují na závodním okruhu i na silnici jasný signál, pokud jde o nekompromisní sportovní zaměření. Zahnuté chrániče z hliníku a plastu chrání brzdové a spojkové páčky na řídítkách, aby při kontaktu s jiným vozidlem nedošlo nechtěně k jejich stisknutí.

  • M napínák řetězu od společnosti BMW Motorrad umožňuje přesné nastavení napětí řetězu a také přizpůsobení zadního kola. Motorce dodává obzvlášť sportovní ráz. Je vyroben z vysokopevnostní hliníkové slitiny, která je velmi lehká a přitom tvarově stálá. Dvojí eloxování zajišťuje optimální ochranu proti korozi.

  • Skvělý výkon, nízká hmotnost. Velmi kvalitní M odlehčená baterie s nejmodernější lithium-iontovou technologií je se svými 1 288 g o 2 000 g lehčí než sériově používané baterie. Díky tomu je při startu dokonalým pomocníkem pro ambiciózní řidiče tohoto superbiku, kteří u své motorky neváhají investovat do každého gramu.

  • M uchycení pracovního stojanu umožňuje používat sportovní pracovní stojan vzadu. Vysoce kvalitní kyvné adaptéry se vzadu jednoduše namontují na kyvné rameno a mohou na motorce zůstat i během jízdy. Díky své M optice dokonale ladí se sportovním závodním designem motorky.

  • M chránič motoru od společnosti BMW Motorrad je vyroben z hliníku a je vybaven výměnným plastovým chráničem proti obroušení. V extrémních polohách v zatáčkách chrání motor před přímým obroušením o asfalt a spolehlivě tak zabraňuje probroušení konstrukčních dílů a s tím souvisejícím poškozením motoru.

  • M plnicí hrdlo motorového oleje je vyrobeno z černě eloxovaného hliníku s logem M, které je bíle vylaserováno. Svým designem podtrhuje sportovní ladění stroje. Víčko je opatřeno třemi otvory, které jsou na závodním okruhu zárukou bezpečného uzavření.

  • Ten, kdo svou motorku chystá na závodní okruh, nepotřebuje zrcátka ani držák poznávací značky. Díky velmi kvalitním krytům ze sady M Cover Kit od společnosti BMW Motorrad lze otvory v karosérii vzniklé jejich demontáží naprosto přesně zakrýt. A přední zakrytí je opět optimálně upevněno.

  • Velmi kvalitní M objímka na řídítka od společnosti BMW Motorrad přesvědčí svým sportovním designem. Je vyfrézována z velmi pevné slitiny hliníku. Díky tomu je mimořádně lehká, zároveň však je tvarově naprosto stálá. Eloxování působí při větru a dešti jako optimální ochrana proti korozi.

  • Kované hliníkové kolo je černě eloxované a pro použití jako zadní kolo je dostupné ve velikosti 200/55 ZR 17. Díky 5mm brzdovým kotoučům poskytuje maximální brzdný účinek a svou nízkou oscilující hmotou zajišťuje znatelně lepší jízdní výkon – na závodním okruhu i na silnici.

  • Kované hliníkové kolo je černě eloxované a pro použití jako přední kolo je dostupné ve velikosti 120/70 ZR 17. Díky 5mm brzdovým kotoučům poskytuje maximální brzdný účinek a svou nízkou oscilující hmotou zajišťuje znatelně lepší jízdní výkon – na závodním okruhu i na silnici.

Úložné systémy
  • Vak na nádrž o objemu 10 l od společnosti BMW Motorrad s upevněním pomocí popruhů skvěle doplňuje závodní design motorky. Neklouže a má vodotěsný vyjímatelný vnitřní vak. Díky svému objemu, který lze rozšířit z 6 na 10 l, poskytuje dostatek místa pro uložení nejdůležitějších potřeb na cestu.

  • Taška na sedlo spolujezdce od společnosti BMW Motorrad je dokonale sladěna se závodním designem motorky. Na sedlo spolujezdce se dá přesně namontovat bez speciálních držáků, zachovává si tvar a její objem lze zvětšit ze 7 až na 10 l pro uložení řady věcí, které jsou skvěle chráněny ve vodotěsném vnitřním vaku.

  • Sedlové brašny společnosti BMW Motorrad se dokonale snoubí s designem motorky. Do jejich vodotěsného vnitřního vaku můžete schovat dost věcí. V případě potřeby díky upínání Quick-Lock lze tyto černé brašny včetně distančního ramene rychle a snadno sundat.

Ergonomie a komfort
  • Sportovně laděné estetické ztvárnění. Tónovaný čelní štít podtrhuje sportovní vzhled motorky. Povrchová úprava proti poškrábání zajišťuje jeho trvalou průhlednost. Rozměry a tvar jsou identické se sériovým čelním štítem.

  • Racing v plné síle. Vysoký čelní štít od společnosti BMW Motorrad má typicky závodní kopulovitý tvar a je asi o 53 mm vyšší než sériový čelní štít (dostupný také v tónované verzi). Řidiči nabízí podstatně lepší ochranu před větrem při jízdě v náklonu a díky snížení odporu větru umožňuje také citelný nárůst nejvyšší rychlosti.

Bezpečnost
  • Dvojnásobná ochrana před krádeží: zámek brzdových kotoučů s výstražným systémem proti krádeži představuje ideální ochranou proti krádeži na cestách. Zámek z tvrzené oceli spolehlivě chrání před jakoukoli manipulací a díky kompaktním rozměrům se dá snadno uložit. Výstražný systém proti krádeži reaguje akustickým signálem na sebemenší pohyby a otřesy.

  • Ochranná mřížka chladiče od společnosti BMW Motorrad spolehlivě chrání chladič na závodním okruhu před poškozeními způsobenými odlétávajícími kamínky. Dvojdílná mřížka z polyamidu je jako ulitá na horní vodní chladič a spodní olejový chladič a svou konstrukcí dokonale souzní s aerodynamikou motorky.

  • Ochranná fólie spolehlivě chrání 6,5palcový TFT display před znečištěním, odlétajícími kamínky a poškozením. Tvrzené sklo má antireflexní povrch chránící před oslněním. Díky tomu jsou údaje na TFT displeji vždy skvěle čitelné. S nápisem BMW Motorrad.

Údržba a technické detaily
  • Pomocí sportovního pracovního stojanu je možné motorku rychle a bezpečně zvednout. Lehká a přesto stabilní konstrukce z lakované ocelové trubky má čtyři velká kolečka, a zvedání tak vyžaduje jen malé úsilí. Tento velmi stabilní stojan usnadňuje opravy a údržbu.

Ke stažení - Katalog příslušenství
  • Katalog originálního příslušenství BMW Motorrad 2019
    PDF   |   43.04 MB   |   Anglicky

Tvoje vlastní RR

Zvol si styl svého S 1000 RR

Od laku až po volitelnou výbavu – konfigurátor ti umožní sestavit si tvůj motocykl snů.

Sestav si svou vlastní konfiguraci