Neomezené možnosti #Soulfuel

Modely Heritage

Zažij na cestách vášeň dob minulých spojenou s dnešní technologií a ukaž, kdo jsi. To znamená #Soulfuel. Naše modely Heritage jsou výsledkem dlouhé historie, ve které neustále nalézáme sami sebe. To, co začalo v roce 1923 legendárním BMW R 32 a jeho motorem typu boxer, nyní pokračuje řadou R12 a R18.

Rodina R nineT

Naše modely R nineT ztělesňují vášeň a inovace z více než 90 let historie motocyklů - do posledního detailu. S naším prvním strojem mají jednu společnou věc: ikonický motor boxer, který tě zvedne nad asfalt. Jeho design je zredukován na to podstatné, čímž ti poskytuje spoustu volnosti k individualizaci tvé motorky podle tvého vkusu. Modely jsou na špici i ohledně technologií: moderní LED technologie, ABS Pro včetně Dynamic Brake Control (DBC), nový ručně nastavitelný tlumič a USB zásuvka značně přispějí k tvému pohodlí na cestách.

+ Zobrazit více

Zpátky ke kořenům

Klasický design se setkává s moderní technologií: s rodinou R nineT jsme se odkázali na naše první modely. Důraz je kladen na vysoce kvalitní materiály a nezaměnitelný charakter - stejně jako modulární koncept s co největším prostorem pro individualizaci. Naše volba 719 vám nabízí mnoho možností.

R nineT

Klasické R nineT je vyrobeno tak, aby vyjádřilo vaši individualitu. Například s paketem frézovaných dílů Option 719 Classic z hliníku.

R nineT Pure

R nineT Pure je vaše pozvánka do světa customizace. S paketem frézovaných dílů Option II 719 Classic II zdůrazníte zaměření na detail.

R nineT Scrambler

Drsný R nineT Scrambler se vyznačuje uvolněnou polohou sezení. Paket frézovaných dílů Option 719 Shadow II je jen začátkem vašich mnoha možností přizpůsobení.

R nineT Urban G/S

Vzhled modelu R nineT Urban G/S odkazuje na první modely GS - na asfaltu i mimo něj. Opticky mu můžete dát osobní vzhled s paketem frézovaných dílů Option 719 Classic.

Původ R nineT

Původ R nineT

Historie rodiny R nineT se začala psát v 70. letech modelem R 90 S, který v roce 1973 způsobil revoluci ve vzhledu a technologii. Jeho nástupce, Concept 90, byl vytvořen ve spolupráci s kalifornským úpravcem Roland Sands. Poprvé jsme použili moderní technologii LED v klasickém designu světlometů. V roce 2013 jsme oslavili 90. narozeniny modelem R nineT. Puristická motorka, která má stejně jako legendární R 32 z roku 1923 ikonický motor boxer a kombinuje klasický design s moderní technologií. 

+ Zobrazit více

Od R nineT ke Scrambleru

Od R nineT ke Scrambleru

Na základě modelu R nineT jsme vyvinuli náš první scrambler: Concept Path 22. Podle Edgara Heinricha, vedoucího BMW Motorrad Design, je Scrambler „ztělesněním motocyklu, který jde nad rámec zavedených standardů a konvencí“. Údaje o výkonu jsou vedlejší, o to více se počítá styl a originalita. V roce 2015 přichází na trh BMW R nineT Scrambler, které na rozdíl od svého předchůdce nabízí uvolněnější, téměř vzpřímené sezení, čehož je dosaženo změnou umístění řídítek a stupaček.

+ Zobrazit více

Scrambler je ztělesněním motocyklu, který jde nad rámec zavedených standardů a konvencí

 

 “

Edgar Heinrich

Vedoucí BMW Motorrad Design

Od Scrambleru po Urban G / S

Od Scrambleru po Urban G / S

První kříženec mezi R nineT a G / S se jmenoval BMW R nineT Lac Rose a debutoval na francouzském festivalu Wheels and Waves. Název stroje připomíná poslední etapu dřívější Rallye Paříž Dakar a odkazuje na slané jezero poblíž Dakaru s charakteristickou růžovou barvou. Tam jsme v osmdesátých letech slavili několik umístění na stupních vítězů. V roce 2016 jsme pak představili BMW R nineT Urban G / S na výstavě EICMA v Miláně. Vychází z velké části z modelu R nineT Scrambler a svým nápadným vzhledem jasně mluví jazykem prvních modelů G / S.

+ Zobrazit více

Řada R 12

Legendy žijí déle. Modely R 12 s jazykem redukovaných tvarů a jedinečným designem Roadsteru vnáší na silnici nezaměnitelný look. Pohání je motor boxer ve svém dalším evolučním stupni. Při vývoji sotva zůstal jediný šroubek na svém místě. Páteřový rám dimenzovaný pro individuální úpravy s klasickým mřížkovým trubkovým rámem byl navržen kompletně nově. Slyšíš tu výzvu? Neboj se předvést svou jedinečnost.

+ Zobrazit více

Naše modely R 12

R 12 nineT

Nekompromisní roadster s nezaměnitelnými proporcemi a stylovými prvky. R 12 nineT je pohodlně středem pozornosti a promění silnici ve vaše jeviště.

R 12 S

Nezaměnitelný retro Roadster je poctou legendárnímu modelu R 90 S. Vychází z modelu R 12 nineT a kombinuje ikonický vzhled s moderní výbavou a technologiemi.

R 12

Ležérní cruiser s ikonickým designem, nízkou výškou sedla a výrazným stylem. Toto kolo zprostředkovává pocit #Soulfuel jako žádné jiné: na R 12 je život snadný.

R 12 G/S

Zredukováno na to, co je podstatné: retro enduro s výkonem tak skvělým, jako je jeho celý vzhled. Stylové, autentické, legendární. Take a ride on the wild side!

Zjednodušená konstrukce je určována 100letou výrobou motocyklů a naší neutuchající vášní pro motor typu boxer. Klasický design roadsteru s kompaktní nádrží a vzpřímenou polohou sezení zvýrazňuje kvalitní materiály a jednotlivé stylové prvky.

+ Zobrazit více

R 18

Moderní klasika, která vás povede dlouhou cestou: BMW R 18 Classic odkazuje na počátky cruiserů vhodných pro cestování a přidává několik dalších předností: Její ikonická nádrž ve tvaru slzy pohání největší blok motoru boxer, jaký jsme kdy vyrobili. A s velkým větrným štítem a bočními brašnami Softbag nabízí vše, co potřebujete pro delší cesty - pro čistý požitek z cestování.

+ Zobrazit více

Naše modely R 18

R 18

Nadčasový půvab: BMW R 18. Ikona, která neustále znovu objevuje sama sebe.

R 18 Classic

R 18 Classic je moderní cruiser s nezaměnitelným tvarem a klasickými designovými prvky.

R 18 Roctane

Stylově a nehledě na konvence: R 18 Roctane od BMW Motorrad se prezentuje jako rebel.

R 18 B

R 18 B v sobě spojuje exkluzivitu s impozantností typického baggeru. Styl charakterizují jeho pevně instalované kufry.

R 18 Transcontinental

Motocykl R 18 Transcontinental je klasika v moderním pojetí s impozantním vzhledem a exkluzivní výbavou.

Narození R 5

Narození R 5

Základem modelu R 18 je BMW R5 představené v roce 1936. Se zdvihovým objemem 494 cm3 a 18 kW (24 k) byl stroj velmi sportovní. Jejich nejvyšší rychlost dobrých 140 km / h z nich udělala nejrychlejší sériové motocykly své doby. K našim 80. narozeninám v roce 2016 jsme pokračovali v příběhu úspěšné klasiky s aktuálním vydáním R 5.

+ Zobrazit více

Od R 5 po Concept R 18

Od R 5 po Concept R 18

S touhou po emocionálním, ručně vyrobeném vlastním motocyklu jsme vytvořili Concept R 18. Inspirací pro to byl R 5, ale místo původního zdvihového objemu 500 ccm dostal největší boxerový motor všech dob. V dalším kroku byl v našem mnichovském designovém studiu vytvořen koncept R 18/2 - vylepšený švédským výrobcem UCC. To bylo mnohem sportovnější než u jeho předchůdce, při zachování jeho elegantních rozměrů.

+ Zobrazit více

Katalog individualizace a příslušenství modelu R 18

Katalog příslušenství R18
PDF   |   6.36 MB   |   Česky
This is disclaimer text for gpx download files.
Katalog možností individualizace R18
PDF   |   2.78 MB   |   Česky
This is disclaimer text for gpx download files.

Prohlášení

Vyobrazená vozidla mohou být upravena a vybavena příslušenstvím od externích dodavatelů a/nebo vlastními komponenty, které společnost BMW nevyrábí ani nedistribuuje či netestuje. Za úpravy (včetně montáže, vlastností a používání vyobrazených dílů příslušenství) nepřebírá společnost BMW záruky. UPOZORNĚNÍ: Úpravou sériových vozidel (včetně montáže a používání cizích i vlastních komponent) může dojít k ovlivnění jejich jízdních vlastností! Jízda s našimi vozidly v upraveném stavu je na vlastní nebezpečí.

Další zajímavé příběhy

spinner