Motor

Jmenovitý výkon
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.
Typ konstrukce
Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly.
Vrtání x zdvih
106,5 mm x 73 mm
Zdvihový objem
1300 cc
Max. točivý moment
149 Nm při 6 500 ot/min
Kompresní poměr
13,3 : 1
Příprava palivové směsi
Elektronické vstřikování do sacího potrubí
Emisní norma
EU 5

Výkon/spotřeba

Max. rychlost
přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC
4,9 l
Emise CO2 podle WMTC
113 g/km
Druh paliva
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Zrychlení 0–100 km/h
3,4 s

Elektroinstalace

Alternátor
Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon)
Baterie
12 V / 14 Ah, bezúdržbová baterie AGM

Převod výkonu

Spojka
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná
Převodovka
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru
Pohon
Kardan
ASC (kontrola trakce)
BMW Motorrad DTC

Ukažte co ve vás vězí

#SpiritOfGS

Podvozek/brzdy

Rám
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem
Zavěšení předního kola / odpružení
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flexibilního prvku, centrální pružicí jednotka DSA
Zavěšení zadního kola / odpružení
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, centrální vzpěra DSA, kompenzace naložení
Zdvih odpružení vpředu/vzadu
210 mm / 220 mm
Rozvor
1534 mm
Závlek kola
118,8 mm
Úhel hlavy řízení
63,8 °
Kola
Kola s drátěným výpletem
Rozměr ráfku vpředu
3,00 x 19“
Velikost ráfku vzadu
4,50 x 17“
Pneumatika vpředu
120/70 R19
Pneumatika vzadu
170/60 R17
Přední brzda
Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen
Zadní brzda
Jednoduchá kotoučová brzda, přišroubovaná na talířovém kole, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu)

Rozměry / hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti
870 mm / 890 mm
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti
1840 mm / 1980 mm
Využitelný objem nádrže
30 l
z toho rezervní objem
cca 4 l
Délka
2280 mm (nad ochranou proti stříkající vodě)
Výška
1588 mm (nad větrným štítem, při pohotovostní hmotnosti DIN)
Šířka:
1012 mm (nad ochranou rukou)
Maximální přípustná celková hmotnost
485 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě)
217 kg
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž
269 kg
1)

1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Výbava

Sériová výbava

  • Vyhřívané rukojeti
  • Tempomat DCC
  • RDC
  • Keyless Ride
  • Rozšířená ochrana rukou s integrovanými ukazateli směru
  • Přídavné světlomety
  • Elektronický podvozek DAS s kompenzací naložení
  • Rozmanité možnosti upevnění příslušenství


Zvláštní výbava

  • Adaptivní regulace výšky motocyklu
  • Automatizovaný asistent řazení
  • Riding Assistant s radarovými snímači
  • Kovaná kola Enduro
  • Paket Enduro Pro
  • Držák horního kufru s elektrickým rozhraním
  • Komfortní řídítka
  • Dvojitý tlumič výfuku


Zvláštní příslušenství

  • Hliníkový kufr
  • Rozšíření objemu pro hliníkový kufr
  • Hliníkový horní kufr s elektrickým rozhraním
  • Plocha na zavazadlo na sedačce spolujezdce
  • Batoh na nádrž
  • Různé zavazadlové tašky
  • Kryt světlometu
  • Spoiler na větrný štít
+ Zobrazit více

Dobrodružství na Vás čeká

Jděte do toho: nakonfigurujte si své BMW R 1300 GS Adventure podle vlastních přání a potřeb a zažijte s ním spoustu dobrodružství.

Přejít do konfigurátoru
spinner