Lovec zatáček

Příští zatáčka je vždy ta nejkrásnější

Znáš ten trik? Především ten s plynem? Reaguje tvá srdeční frekvence bezprostředně na otáčkoměr? Pak by to mohla být tvoje motorka. Na extra vysokém sedle pro obzvláště sportovní polohu sezení a se spoilerem motoru a frézovanými díly budeš na silnici mimořádně dynamický. K tomu vytěžíš maximum z pohonu a odpružení s jízdními režimy PRO, asistentem řazení PRO a elektronickým odpružením Dynamic ESA. A díky adaptivním světlometům jsi skvěle vybaven na další zatáčku. Protože ta určitě přijde, stejně jako další a další zatáčky…

+ Zobrazit více
Dynamické ESA

Dynamické ESA (Electronic Suspension Adjustment) reguluje tlumení zavěšení pružiny automaticky v závislosti na stavu jízdy. Během jízdy lze zvolit různá nastavení tlumení a stisknutím tlačítka jde snadno nastavit předpětí pružiny.

Extra vysoké sedlo

Extra vysoké sedlo má výšku 865 mm zvýšenou o 50 mm ve srovnání se standardním sedlem. Dokonce i vysoký řidič si tak bude moci ohnout kolena do příjemného úhlu a díky tomu sedět uvolněně a pohodlně.

Jízdní režimy Pro

Díky volitelným jízdním režimům PRO je možné stroj ještě přesněji a různoroději přizpůsobovat různým situacím a účelům jízdy. Kromě odezvy škrticí klapky v režimech ROAD, RAIN a DYNAMIC se upravují také regulační chování systémů ABS PRO a DTC i nastavení dalších systémů a funkcí jako Dynamic ESA, Tempomat a RDC. 

Asistent řazení Pro

Asistent řazení PRO umožňuje řazení směrem nahoru a dolů bez použití spojky a plynu téměř při všech zatíženích a otáčkách. Asistent tak zajišťuje zřetelně snížené časy řazení, uvolnění ruky na spojce a tím i větší komfort a dynamiku.

Světlomet Pro

U Headlight Pro má světlomet ikonický světelný prvek, který funguje jako poziční nebo denní světlo. Ve spojení s adaptivním světlometem jezdec lépe vidí a je vidět, což zvyšuje jeho bezpečnost.

Sportovní designové prvky

Vylepši svůj model F 900 R našimi designovými frézovanými díly jako ruční páka, stupačky a frézovaná zrcátka a dalším vybavením jako spoiler motoru a potah sedla spolujezdce.

Lovec metropolí

Město nikdy nespí

Vidět a být vidět: Rychle se projeď po městě, zastav se ve své oblíbené kavárně a potom ukaž všem na silnici, že zažíváš něco nevšedního. Keyless Ride, RDC, vyhřívané rukojeti nebo Topcase usnadňují život v městské džungli. Můžeš se tedy plně soustředit na krásu města. 

Pokud už myslíš na to, jak nastartuješ u dalších semaforů, rozjeď to na téhle motorce.

+ Zobrazit více
Inteligentní tísňové volání

Inteligentní tísňové volání se v případě nehody automaticky obrátí na telefonní centrum BMW Call Center, aby co nejrychleji aktivovalo záchranný řetězec. Při tom je přenesena poloha vozidla, a je-li to možné, také navázán ústní kontakt s dotyčnou osobou. Systém lze spustit také ručně, např. na pomoc dalším účastníkům silničního provozu.

Kontrola tlaku v pneumatikách

Kontrola tlaku v pneumatikách (TPC) informuje o aktuálním tlaku v pneumatikách a včas upozorní jezdce při ztrátě tlaku na možná nebezpečí. Hodnoty lze vyvolat na displeji v kokpitu. Žlutá informační kontrolka a červená výstražná kontrolka upozorňují během jízdy automaticky na relevantní odchylku od požadovaných hodnot.

Keyless Ride

Díky funkci Keyless Ride zůstane klíč od motocyklu nyní v kapse. Protože systém bezklíčové jízdy je mimořádně pohodlný a umožňuje jezdci, aby svůj stroj nastartoval jednoduše stisknutím tlačítka. Takto lze odemykat i zámek řízení a víčko palivové nádrže. Takže motto je: stačí nasednout a vyjet!

Vyhřívané rukojeti

Konec zmrzlých rukou: O to se starají elektricky vyhřívané rukojeti s vícestupňovou regulací. Zvyšují komfort a zajišťují vyšší bezpečnost, neboť s teplýma rukama a větším citem v prstech se prostě lépe daří kontrola nad vozidlem. Vyhřívání rukojetí se pohodlně ovládá kombinovaným spínačem na řídítkách.

Chrániče ruční páky

Chránič páky ruční brzdy působí dokonale sportovním dojmem. Zakřivená konzola vyrobená z hliníku a plastu chrání brzdovou páku na řídítkách před neúmyslným spuštěním při kontaktu s jiným vozidlem nebo před poškozením v případě převržení stroje.

Nosič zavazadel s horním kufrem 30 l

Na pevném nosiči zavazadel vyrobeném z tlakově litého hliníku s práškovým nástřikem lze snadno a bezpečně připevnit horní kufr nebo jiná zavazadla. Protože je nosič zavazadel připevněn k motocyklu tak, aby byl chráněn před otřesy, viditelně se zlepší kvalita jízdy s namontovaným horním kufrem, zejména při vyšších rychlostech.

Lovec kilometrů

Ještě pár kilometrů

Prostě se vydej na cestu. Naskoč na motorku a pěkně ujížděj. Venkovní svět je plný okamžiků, které je třeba prožít. To, co potřebuješ na víkend, nalož přímo na motorku. S touto motorkou jsi dokonale vybaven na krátký výlet také díky pohodlnému sedlu, navigačnímu zařízení a hlavnímu stojanu. Vždy ve středu dění: správný přístup #NeverStopChallenging

+ Zobrazit více
Hlavní stojan

Pevný hlavní stojan zajišťuje bezpečný postoj motocyklu i na svazích a nabízí výhody při péči a údržbě nebo při montáži kufrů a horního kufru. Zvedání stroje také odlehčuje při delším stání pneumatiky a pružinové prvky. Stroj zaparkovaný ve svislé poloze navíc potřebuje méně místa.

Nosič kufru a brašna

Brašny lze snadno a bezpečně připevnit k vizuálně atraktivním nosičům kufrů. Pokud na motorku nejsou namontované kufry, působí nosiče velmi nenápadným dojmem. 

Komfortní sedadlo

Pohodlné sedlo nabízí díky přídavnému polstrování znatelně větší komfort při sezení a tím ještě více bezstarostných kilometrů zejména pro vysoké řidiče. Výška sedla je ve srovnání se sériově vyráběnými sedly vyšší. Díky tomu si můžete užít i dlouhodobé výlety.

Čelní sklo (vysoké)

Čelní sklo odolné proti poškrábání je vyšší a širší než standardní verze, a proto nabízí výrazně zlepšenou ochranu proti větru a povětrnostním vlivům a tím celkově vyšší cestovní komfort. Obzvláště při rychlé jízdě po dálnici chrání vysoké čelní sklo horní část těla a tím jezdci zajistí řadu klidnějších a pohodlněji ujetých kilometrů.

Příprava pro navigaci

Příprava pro navigaci s držákem a kolébkou držáku na upínání řídítek slouží k bezpečnému upevnění navigace BMW v zorném poli jezdce. Ovládání navigačního systému a funkce konektivity probíhají pohodlně prostřednictvím multifunkčního ovladače na řídítkách.

Tempomat

Elektronický tempomat je aktivovatelný od rychlosti 30 km/h a udržuje konstantní rychlost. Tak si lze nerušeně užívat především delších dálničních etap. Při brzdění se funkce deaktivuje, po stisknutí tlačítka Resume se znovu aktivuje zvolené tempo.

Mohlo by tě zajímat

spinner