K 1600 GT je synonymem čistě výkonné jízdy. Ale to není vše: Bez toho by tato kategorie asi ani neexistovala. V oblasti luxusu a komfortu přitom uznává stejně tak málo kompromisů jako ty. Uvolni se a přečti si vše o technických detailech a výbavě zde.
Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec
118 kW (160 k) při 6 750 ot./min
180 Nm při 5 250 ot./min
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu
Řízený 3cestný katalyzátor, emisní norma EU 5
Přes 200 km/h
5,9 l
137 g/km
Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI
Třífázový alternátor s výkonem 700 W (jmenovitý výkon)
12 V / 16 Ah, bezúdržbová
Vícelamelová spojka v olejové lázni
Šestistupňová převodovka s šikmým ozubením
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Jednoramenná kyvná vidlice z hliníkové slitiny u motocyklu BMW Paralever; centrální pružinová vzpěra
115 mm / 135 mm
Hliníkové lité kolo
Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, 2pístový plovoucí třmen
BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon)
810 mm / 830 mm
1 830 mm / 1 870 mm
cca 26,5 l
cca 4 l
1 440 mm – 1 660 mm
343 kg
197 kg
Sériová výbava
Zvláštní výbava
Zvláštní příslušenství