Technické údaje

Motor

Jmenovitý výkon
80 kW (109 k) při 7 000 ot/min, A2: 70 kW (95 k) při 6 500 ot/min, snížení výkonu OE: 35 kW (48 k) při 5 250 ot/min.
Čištění výfukových plynů
Třícestný řízený katalyzátor
Typ konstrukce
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí
Vrtání x zdvih
101 mm x 73 mm
Zdvihový objem
1170 ccm
Max. točivý moment
115 Nm při 6 500 ot/min, A2: 110 Nm při 6 000 ot/min, snížení výkonu OE: 98 Nm při 3 000 ot/min
Kompresní poměr
12,0 : 1
Příprava palivové směsi
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu
Emisní norma
EU 5+

Výkon/spotřeba

Max. rychlost
215 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC
5,1 l
Druh paliva
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Emise CO2 podle WMTC
119 g/km

Elektroinstalace

Alternátor
Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon)
Baterie
12 V / 14 Ah, bezúdržbová

Převod výkonu

Spojka
Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná
Převodovka
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky
Pohon
Kardan
ASC (kontrola trakce)
BMW Motorrad DTC

#Soulfuel

Podvozek/brzdy

Rám
Mřížkový trubkový rám
Zavěšení předního kola / odpružení
Upside-down vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný odskok a komprese
Zavěšení zadního kola / odpružení
Jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku se vzpěrou Paralever, přímo kloubově připojené tlumení pružiny v závislosti na dráze
Zdvih odpružení vpředu/vzadu
120 mm / 120 mm
Rozvor
1511 mm
Závlek kola
110,7 mm
Úhel hlavy řízení
62,3°
Kola
Hliníková paprsková kola
Rozměr ráfku vpředu
3,50 x 17"
Velikost ráfku vzadu
5,50 x 17''
Pneumatika vpředu
120/70 ZR17
Pneumatika vzadu
180/55 ZR17
Přední brzda
Dvojitá kotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, čtyřpístkový radiální brzdový třmen Monobloc
Zadní brzda
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečný integrál)

Rozměry / hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti
795 mm
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti
1765 mm
Využitelný objem nádrže
16 l
z toho rezervní objem
cca 3,5 l
Délka
2130 mm (přes zadní kolo)
Výška
1070 mm (bez zrcátka)
Šířka:
870 mm (nad ruční pákou)
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž
220 kg
1)
Maximální přípustná celková hmotnost
430 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě)
211 kg

1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Výbava

Sériová výbava

  • Nádrž z kartáčovaného hliníku
  • Jízdní režimy Rain/Road/Dynamic
  • Plně nastavitelná vidlice upside-down s tlumením v závislosti na dráze
  • Dynamická regulace točivého momentu motoru
  • Částečně integrální brzdový systém BMW Motorrad ABS PRO
  • Dynamická kontrola prokluzu
  • Hill Start Control
  • Headlight Pro
  • Asistent řazení Pro
  • Jednomístná varianta
  • Kolo Option 719 Classic II
  • Sportovní pneumatiky
  • Vyhřívané rukojeti
  • Tempomat
  • Paket frézovaných dílů Option 719 Shadow
  • Paket frézovaných dílů Option 719 Shadow II
  • Černá vidlice + černá řídítka
  • Speciální lakování v metalíze Lavaorange
  • R 12 S plaketa krytu Airbox
  • Obložení kokpitu z příslušenství vč. tmavě tónovaného větrného štítu
  • Keyless Ride

Zvláštní výbava

  • Kontrola tlaku v pneumatikách
  • ConnectedRide Control
  • Digital Display
  • Výstražný systém proti krádeži

Zvláštní příslušenství

  • Tašky a batoh na nádrž z kolekce Soulfuel
  • Krátká záďová koncovka
  • Titanový koncový tlumič výfuku
  • ConnectedRide Navigator
  • a mnoho dalšího
+ Zobrazit více

Nakonfigurujte si svůj originál

Jste připraveni na ikonu? V našem konfigurátoru si můžete sestavit svou motorku R 12 S podle svých představ.

Jste připraveni na ikonu? V našem konfigurátoru si můžete sestavit svou motorku R 12 S podle svých představ.

spinner