BMS-X zjistí otáčející se zadní kolo porovnáním rychlostí předního a zadního kola pomocí snímačů ABS a dat naměřených snímačem úhlové rychlosti (snímač sklonu). Řízení motoru v takových případech aktivuje odpovídající snížení hnacího točivého momentu snížením polohy zapalování, zásahem do vstřikování paliva a ovlivněním polohy škrticí klapky.
Na rozdíl od předchozích systémů BMW Motorrad ASC je náklon určován i prostřednictvím složitého panelu snímačů a zohledněn v chování při řízení trakce DTC. DTC je individuálně kombinováno s každým z jízdních režimů, čímž je za všech okolností zajištěna maximální jízdní bezpečnost.
Přestože řízení trakce DTC poskytuje cennou podporu a představuje pro jezdce obrovskou výhodu v oblasti bezpečnosti při zrychlování, nemůže stejně jako ABS zrušit některá fyzická omezení. Může se ale stát, ať již vlivem nesprávného úsudku nebo chyby při řízení, že jezdec tato omezení překročí, což může v krajních případech zapříčinit i pád. DTC (dynamické řízení trakce) vám ale pomůže lépe, a hlavně bezpečněji využít možností dynamického řízení. V případě zvláštních požadavků, např. u závodění, lze DTC (dynamické řízení trakce) individuálně vypnout.
+ Zobrazit více

Ještě více technologie zblízka

spinner